GSX-R Micke
ADHD member
vad ska ni göra med era hoja i vinter?? vilka bygger fighter osv??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Satan va du pumpar i dollars i millen RSVRSV_R skrev:Förhoppningsvis ny bättre lack, mer kolfiber, ny moddad luftburk i kolfiber, testa lite olika chip i bänk, renovera Öhlinarna....
Blir nog även en 02:ans Mille till tjejen också....![]()
RSV_R skrev:Japp! Men vad som hänt till våren är ju en annan sak..... Är sugen på att eloxera om fälgarna till guld oxå....![]()
Men tjejen ska ju ta kort så en båge måste hon ju ha...![]()

Samma här, bara 1 vecka kvar nu!Chille skrev:Jag å andra sidan ska putsa på min glänsande lilla skit som snart är i min ägo.
KNULLPUTS!!!![]()

sven666 skrev:fi fan.. vissa brudar har flyt... min får bara lite [***censur***] på fyllan...![]()
ang hojen så ska det byggas brutal caferäcer av stormen.. en wheeliemaskin utan dess like som käkar radfyror till frukost!![]()

GSX-R Micke skrev:vad ska ni göra med era hoja i vinter?? vilka bygger fighter osv??

Lust for Life skrev:Högerhanden menar du eller har du fått ihop det med nån stackars blind kvinna![]()
Det hjälper inte med en grym hoj när det sitter en ynklig förare bakom styret![]()
hehehe.. 
Felix skrev:Har sålt min gammel GSX så nu lutar det åt att köpa ett kraschlik och bygga fighter, vill inte köra på åkern med finhojen!
Eventuellt ett nytt set barnvagnshjul också...
/F
GSX-R Micke skrev:vill ju så mycke men plånboken tillåter inte lika mycke!!

sven666 skrev:men sluuuta, hon ska faktiskt va med i extreme makeover nu, då lär det bli andra bullarhehehe..
jag är inte ynklig.. bara liten.. ett litet dynamitpaket.. oouh yes...
![]()
blev alldeles för lite åkt i år............ Lust for Life skrev:Helt seriöst alltså......du har alltså en liten bromskloss på passagerarplatsen nästa säsong?????
Är det nån ny eller har jag missuppfattat din singelstatus![]()
Ska bli jävligt roligt att köra järnet nästa år![]()
blev alldeles för lite åkt i år............
![]()
=
sven666 skrev:nä stämmer fint.. har skaffat en bromskloss.. ett tag iallafall (börjar ju bli kallt nu du vet)..=
![]()
jepp nästa år blir det galenskap (mera filmning, har sett ADHD rullen 100ggr nu!!!)!, hur går det med dina hojjar förresten, va dom paj bägge 2
![]()
får byta det mesta i plastväg+tank, har inte börjat skruva i eländet än så det återstår att se om gaffel, ram m m klarat sig utan större defekter................
ser helt klart fram emot den typen av aktivitet
var en höjdare (på många sätt)
att köra bana!!!!!!Bara några dar kvar nu, tills våra leksaker kommer...Chille skrev:haha, du är skön.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |