ville inte byta tillbaks min skor

ÖÖöh...Det hela sköna med Sidis stövlar är att de inte sitter så jävla tajt som tex alpinestar med innersko.
Verkar vara hela konceptet...de sitter inte åt med massa foder. Istället är tårna ganska fritt vilket jag tycker är asskönt då man får bättre känsla. Istället för andra märken då det känns som man kör med slalompjäxor.
Hade man tagit för små Sidis hade nog det skavt ganska bra då "innerväggarna" är ganska hårda med lite vaddering.
O det gör ju faktiskt att de inte töjs märkvärt vilket är ganska självklart. Lite foder - mindre töjning. Mycket innerfoder - mer töjning.
Så personligen tycker jag det låter lite konstigt att de kunnat töjts så pass mycket som du säger. Mina är iallafall exakt som då jag köpte dem för ett år sedan.

Vill oxå va me o hugga :)
Det är inte möjligt att du vänt på det hela, satt vänster dojan på högerfoten osv... :arsele Jaja bara en tanke! Puss på dig :tuttar

Dom tappar ju värdet direkt, jag förstår helt klart säljaren att han inte kan ta tillbaka stövlarna.
Som nån sa innan, jag tror inte en internetshop skulle byta in dom heller.

Flesta försäljarna säger ju att man ska gå runt med grejerna hemma ett tag innan man börjar använda dom och är man osäker ska man då kunna lämna tillbaka dom.

Har haft flera par Sidi och tycker inte dom har töjt sig nämnvärt.

"Töjer sig inte något marginellt", det måste vara i det närmaste ingenting.

Ja, man förväntar sig att säljare som uttalar sig kan backa upp det han säger och de argument han använder.

Om dom inte töjer sej marginellt måste dom, helt logiskt, töja sej mycket!

Dom tappar ju värdet direkt, jag förstår helt klart säljaren att han inte kan ta tillbaka stövlarna.
Som nån sa innan, jag tror inte en internetshop skulle byta in dom heller.

Flesta försäljarna säger ju att man ska gå runt med grejerna hemma ett tag innan man börjar använda dom och är man osäker ska man då kunna lämna tillbaka dom.

Har haft flera par Sidi och tycker inte dom har töjt sig nämnvärt.

Gå hemma är en sak men att som TS ha kört med dom i ca 20-30 mil är en annan sak.

Trådskaparen borde köpt "lyxversionen" Vertigo Corsa, då kan du spänna åt just över foten där det kan börja glappa endel. Man växlar inte så så mkt med tårna, ute med SKON :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage