Har bestämt mig nu.... Ska köpa en Gsx-r 750
Men har alldrig ägt en sukka förut, vill därför veta allt om dom.
Har självklart sökt igenom forumen så gott jag kunnat, ska väl erkänna att jag inte tittat på ALLA inlägg men mycket, och jag har också lärt mig en hel del.
Men jag har inte kunnat hitta en renodlad gixxer 750 tråd... Vilket är synd...
Har å andra sidan inte hittat så mkt negativt om cykeln heller, är en av anledningarna till att jag bestämt mig för den.
Som sagt har väl bestämt mig för gixxer 750 års modell 00-01 och har väl tänkt lägga runt 50 bananer för knarren. Här är ett par punkter ni gärna får hjälpa mig att fylla i:
-Är det ett rimligt pris, 50 bebisar alltså?
-Har den några eventuella brister?
-Något speciellt man skall tänka på när man ska titta och provköra?
-Lite olika försäkringstips hade vart trevligt!
-Allmän information om hojjen. Som sagt gillar att veta så mkt som möjligt om saker och ting innan jag handlar! Har redan gått på Niten att köpa saker till överpris och sedan upptäckt brister....
Någon som kanske har en till salu kanske???
Tack på förhand.
Jake
Men har alldrig ägt en sukka förut, vill därför veta allt om dom.
Har självklart sökt igenom forumen så gott jag kunnat, ska väl erkänna att jag inte tittat på ALLA inlägg men mycket, och jag har också lärt mig en hel del.
Men jag har inte kunnat hitta en renodlad gixxer 750 tråd... Vilket är synd...
Har å andra sidan inte hittat så mkt negativt om cykeln heller, är en av anledningarna till att jag bestämt mig för den.
Som sagt har väl bestämt mig för gixxer 750 års modell 00-01 och har väl tänkt lägga runt 50 bananer för knarren. Här är ett par punkter ni gärna får hjälpa mig att fylla i:
-Är det ett rimligt pris, 50 bebisar alltså?
-Har den några eventuella brister?
-Något speciellt man skall tänka på när man ska titta och provköra?
-Lite olika försäkringstips hade vart trevligt!
-Allmän information om hojjen. Som sagt gillar att veta så mkt som möjligt om saker och ting innan jag handlar! Har redan gått på Niten att köpa saker till överpris och sedan upptäckt brister....
Någon som kanske har en till salu kanske???
Tack på förhand.
Jake