Vilket/vilka märken kör du idag?

Vilket hojmärke kör du?

• Antal röstningar
    0
Jag försökte ändra till flervalspoll men det gick inte för jag är bara en sketen moderator.

Edit: MZ och Laverda tillagda.

Last edited:
Från AVA, en 2015?
Jag gissar på tidigast i slutet av mars.

Ja, normalt skulle dom ha beställt den från leverantören tidigare. Men jag sa till att det är viktigt att fordonsår ska vara -15, 2014 och 2015 skiljer ju inte på nån punkt. Så det skulle vara jobbigt om man ska sälja den om några år, och regnummer säger -14, trots att det är en -15. Men jag har sett flera hojar med fordonsår -15 på blocket redan nu. Borde väl inte vara några problem för AVA att hålla det dom har sagt? Om du inte jävlas bara förstås :smasha

Ja, normalt skulle dom ha beställt den från leverantören tidigare. Men jag sa till att det är viktigt att fordonsår ska vara -15, 2014 och 2015 skiljer ju inte på nån punkt. Så det skulle vara jobbigt om man ska sälja den om några år, och regnummer säger -14, trots att det är en -15. Men jag har sett flera hojar med fordonsår -15 på blocket redan nu. Borde väl inte vara några problem för AVA att hålla det dom har sagt? Om du inte jävlas bara förstås :smasha

Jag jävlas aldrig men har jobbat där så lite hum har jag, well hoppas du får den i tid.

Ok, kanske inte spelar så stor roll ändå, det kommer ju inte att vara säsong förrän slutet av mars, tidigast :tråkad
Jag tala ju bara av egen erfarung, naturligtvis kan dom hålla leveransdatum, inte tu tal om annat.
Ska bli kul att få provköra den :hej

Men om du inte har en Ducati så räknas det inte

Bah !

Två hjul, knallröd, fackverksram och sammansatt av en vinimpregnerad lokalbefolkning, kan det bli mer ducce än så ??

:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...