Vilket/vilka märken kör du idag?

Vilket hojmärke kör du?

• Antal röstningar
    0
2 Triumph & 1 Husqvarna. Och en gammal BSA. :)

Har haft ett par Honda, en klassiker som jag sålde iväg bl a. Saknar den inte alls. Brittiskt järn är det som tilltalar mig. Och svenskt. :)

Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Det finns en väldigt liknande hoj men med mycket mer potent motor :tuttar

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...