Vilket/vilka märken kör du idag?

Vilket hojmärke kör du?

• Antal röstningar
    0
2 Triumph & 1 Husqvarna. Och en gammal BSA. :)

Har haft ett par Honda, en klassiker som jag sålde iväg bl a. Saknar den inte alls. Brittiskt järn är det som tilltalar mig. Och svenskt. :)

Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Det finns en väldigt liknande hoj men med mycket mer potent motor :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...