Vilket/vilka märken kör du idag?

Vilket hojmärke kör du?

• Antal röstningar
    0
2 Triumph & 1 Husqvarna. Och en gammal BSA. :)

Har haft ett par Honda, en klassiker som jag sålde iväg bl a. Saknar den inte alls. Brittiskt järn är det som tilltalar mig. Och svenskt. :)

Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Det finns en väldigt liknande hoj men med mycket mer potent motor :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing