Vilket jefla race =)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Satan va de byter plats med varann idag. Ena stunden är rossi 4:a ena stunden bromsar han förbi ner ledning igen hahaha. Så här ska racing vara, undra om Tamada tar hem det, han ser het ut. Hondorna går fort fort.

Tråkiga vobbel å framhjulslyft rossi har på yamman :D

Edit: Tamada borta :gnissla

fogerty skrev:
Satan va de byter plats med varann idag. Ena stunden är rossi 4:a ena stunden bromsar han förbi ner ledning igen hahaha. Så här ska racing vara, undra om Tamada tar hem det, han ser het ut. Hondorna går fort fort.

Tråkiga vobbel å framhjulslyft rossi har på yamman :D

Edit: Tamada borta :gnissla

Det här är rejsing de! :yoparty

Edit: Nu regnar det! :huvet

Paus :p

Jag tror Rossi vinner ... eller Sete då. Trist att de som kraschade eller fick stopp (Tamada) inte får starta (tror jag, i med att de hade brutit innan regnet).

Grymt race från start till... REGN!!! :mad: Helt enkelt osannolikt hur bra de kör!
Men Nakanos krasch såg riktigt ruggig ut, gött att höra att det gick bra med den lille japanen.

Deta blir spännande

Den trista och okände japanske mästaren visade sig vara rätt snabb till däcket gick i bitar......

Nicky Hayden visar gång på gång att han inte förtjänar sin plats, ändå skulle nån tugga emot efter kvalet, hade för mig det var densamme som sade att kval är kval och rejs är rejs.... :hihi

125 racet var också helt sjukt bra, där tas det inga fångar.....

Synd om Tamada, han var ju riktigt het. Härligt att se när Rossi får svettas lite :D

Tråkigt publikjubel när rossi plockar platser :)

Tack!! hade glömt bort det i bakfyllan :p

hade vart trist o missa efter o ha sett uppvärmningen!! Eld :D

*Rossi är fan kung.
Vilket rejs och vilket frånåk näst sista varvet för att skapa lucka.
Han kan köra hoj den dära valetino..

GG
Bra tät racing säger jag.

Det var ruskigt nära att bli pajaseri av alltihop när det blev halvblött sprintrace. Vem hade tyckt att det varit ok/rätt/korrekt med Xaus, Bayliss eller Abe som vinnare?
Skönt att ordningen återställdes på pallen.

Chris Ash skrev:
Nicky Hayden visar gång på gång att han inte förtjänar sin plats, ändå skulle nån tugga emot efter kvalet, hade för mig det var densamme som sade att kval är kval och rejs är rejs....
Nej, andra plats på gridden duger knappast; vilken skitförare. :rolleyes:

Vad McWilliams gör på banan överhuvudtaget är däremot en gåta. Löjeväckande.

Det är roligt när det är lite konkurrans för en gångs skull, men säg mig, är det yamahan eller är det rossi som svänger så överdrivet bra?

OlleR6 skrev:
...men säg mig, är det yamahan eller är det rossi som svänger så överdrivet bra?

Är ganska övertygad om att Yamahan inte svänger av sig själv (om inte Jeremy Burgess radiostyr den från depån), så det är nog Rossi... :tungan

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!