Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror vi är på samma spår fast jag är lite blinkgladare eftersom jag blinkar på 70-sträckor och de flesta 50-sträckor utanför stan också
Jag säger även att det inte är polisens fel. De gör bara sitt jobb men jag tycker att folk borde kunna anpassa hastigheterna lite bättre än de regler som finns. På extremt många 90-sträckor skulle det kunna vara 110 på dagtid för alla utom dem som tagit kortet för mindre än 12 månader sen och för pensionärer.
Men det skulle ju bli diskriminering och huja mig för det. Det är väl det värsta som finns (ironi)
Du har inte allt för stor förståelse för trafikregler och det kan ju kvitta. Men det finns flera anledningar till varför hastigheterna är satta som de är. Vägarna är arbetsplatsen för tunga fordon och håller du dig till reglerna så finns det marginaler för dig att hinna göra undanmanöver när(inte om) nån annan skulle göra ett misstag och så kan du överleva istället för att gasa i 180 på bulten och "så bara stod bilen stilla liksom" - och PANG!
Här är en 4a och fler kontroller på gatorna samt fler kameror med möjlighet till att fota baken på fordonet vid passage!![]()
Så slipper man sånt oförståndigt vägpatrask som Quazar!
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten