Vilken är den mest eftertraktade sporthojen?

Denna är nog rätt eftertraktad om man ska ha en plastraket med lite klass , kanske lite dyr men jäkligt ball

MVAGUSTAF41000R-R11-542_3.jpg
 
Skulle tro det, den är antingen inte till salu med tanke på att den varit upphissad i taket eller möjligtvis till salu för ett hutlöst "går det så går det pris".
 
Här kommer en bild från i våras tagen av en god vän. För skojs skull ringde jag Yamaha Center nyss :D
Den är både till salu och inte till salu. Den har aldrig varit igång, inte körd en meter. Däck osv behöver såklart bytas då det är en 99a. Men du har rätt fortsatte gubben, allt är till salu. Nypris 99 var 260.000, om du kommer hit med 400.000 är den din, du är välkommen! Jag: Jamen då ska jag bara hämta hammaren till spargrisen... :smasha :tummenupp


r7.JPG
 
Här kommer en bild från i våras tagen av en god vän. För skojs skull ringde jag Yamaha Center nyss :D
Den är både till salu och inte till salu. Den har aldrig varit igång, inte körd en meter. Däck osv behöver såklart bytas då det är en 99a. Men du har rätt fortsatte gubben, allt är till salu. Nypris 99 var 260.000, om du kommer hit med 400.000 är den din, du är välkommen! Jag: Jamen då ska jag bara hämta hammaren till spargrisen... :smasha :tummenupp


View attachment 421418

Och till oss som knappt hunnit börja drömma om moped 1999, vad är det för speciellt med den?
 
Som svar på ursprungsfrågan skulle jag säga :
Den de finns minst antal av på blocket till högst pris !

För mig var den mest eftertraktade hojjen en vidareutveckling av den hoj jag blev kär i redan i slutet av -70
talet nämligen Kawa Z 900 . Alltså bor de en zx10r Ninja hos mig nu och den kommer att bo där länge !
:tummenupp :Bugar :hej
 
Denna är nog rätt eftertraktad om man ska ha en plastraket med lite klass , kanske lite dyr men jäkligt ball

View attachment 421110

Avstår lätt. :)
När Performance Bikes testade MV Augusta konstaterade de att det gick att byta olja och oljefilter utan större problem. Men skulle man byta tex luftfilter fick man riva bort all plasten på bakdelen.
För med bakdelsplasten installerad gick det inte att ta loss tanken. Så man kunde komma åt luftfiltret.
O.S.V.
 
Avstår lätt. :)
När Performance Bikes testade MV Augusta konstaterade de att det gick att byta olja och oljefilter utan större problem. Men skulle man byta tex luftfilter fick man riva bort all plasten på bakdelen.
För med bakdelsplasten installerad gick det inte att ta loss tanken. Så man kunde komma åt luftfiltret.
O.S.V.

Så du hoppar över att köpa en hoj för att man måste lossa 6 skruvar mer än på den du redan har var 1000:e mil när man ska byta luftfilter?
Känns ju rimligt... :glömdet
 
Avstår lätt. :)
När Performance Bikes testade MV Augusta konstaterade de att det gick att byta olja och oljefilter utan större problem. Men skulle man byta tex luftfilter fick man riva bort all plasten på bakdelen.
För med bakdelsplasten installerad gick det inte att ta loss tanken. Så man kunde komma åt luftfiltret.
O.S.V.

Nä, det stämmer inte alls.. Men om man av en händelse vill byta panelerna som sitter vid tanken till fräckare diton i kolfiber & gummimuffen som håller muttern på plats är gammal och spröd gör man bäst i att byta dom.. Trillar muttern loss så hamnar den rakt ner i spjällhuset!! :gnissla Been there done that:huvet
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top