Vilka hatar ni mest?

Vilka hatar du mest?

• Antal röstningar
    0
Kan den måhända vara Österikisk?? :)

Pratar ni om adoptivbarnet som fnissar åt att hans bajs luktar illa? :mad:
Fan, ingen hade tyckt det var gulligt med vuxenbajs, varför är barnbajs så jävla gulligt?

Hade iofs varit kul om det var värsta brewden som klubbat klart och tryckte på Odeurizern. :gnissla

Last edited:
Ni har fel allihop, och jag ska bevisa det nu:

Ställer sig upp i klassrummet
"Proviva är ett resultat av svensk forrrschkning"

Ni har fel allihop, och jag ska bevisa det nu:

Ställer sig upp i klassrummet
"Proviva är ett resultat av svensk forrrschkning"

Tror du är något på spåren. Den där lärarinnan där visar med en huvudknyckning även att hon antagligen är den jobbigaste människan man kan leva med.

IKEA-reklamen med kärringen på reklamradio.

Fy fan.

Den med den kraftiga karibiska är likaså irriterande, för att inte tala om förortsungen som köper kök i gangzta dress.

Fast om vi nu ändå ska blanda in riktiga figurer, och alla möjliga reklamer, även radio liksom så krossar jag er alla med följande:
JC reklamen anno 1999 (?) med asiatisk musik och en kille i ett kök

Och nådastöten:

Berocca, bruden som drar på äcklig riverdance träning. :gråta

Nu kan vi nog stänga tråden.

Last edited:
Tandläkarreklamerna där en "legitimerad tandläkare/tandhygeinist" säger att -Jag rekommenderar denna därför att... bla bla bla isningar bla bla ilningar är fett dryg också. :kulspruta x2

När det gäller riktiga(?) människor i reklamfilmer så ser jag gärna en drive-by på Findus hela skådespelarensemble! Det där jävla mustaschmongot i ful kockmössa som ska vara charmigt gnällig och butter bör vara den första som träffas av ett gäng cal. 45 i pallet.

startsida-sverigeskok.jpg

Eniro-tomtarna är ljusår värre. Det är så jävla dålig reklam att man blir generad varje gång de visar sina fula trynen. Hur en marknadschef på ett storföretag kan nicka bifall för en sådan sjuk idé är bortom mänsklig fattningsförmåga.

Bifogat

• se_120.jpg
    se_120.jpg
    38.8 KB · Visningar: 165
Tycker han ser overklig ut, inte ens turkar har så där stora bryn.

Ser ganska verklighetstroget ut tycker jag - spana bara på hur Leonid Brezhnev såg ut...

Bifogat

• Brezhnev.jpg
    Brezhnev.jpg
    19.1 KB · Visningar: 166
Mina favorithatreklamer:
*Dolmio (har provat såsen i ett svagt ögonblick och den smakade som jag tänker mig att arsel smakar)

*Möllers total (Efter att ha sett den så vill jag bara döda)

*Den där ölreklamen där turister går in på en jamaicansk resturang/skottsk pub (Har ni tänkt på att i båda dom så ser en av turisterna ut som ett särskolebarn? Den blonda tjejen i jamaicareklamen och nån rödhårig(tror jag) i skottlandreklamen)

*Alla jambareklamer med nåt cp som har världens mest tillgjorda röst och där dom har världens mest löjliga saker och mest tveksamma marknadsföring.

*Alla reklamer för tvättmedel.

*Alla reklamer för lotteri.

*Alla reklamer för alla jävla poker/spelsajter.

Jag önskar att dom bara försvann.
Och fred på jorden.

Eftersom jag inte har tv så slipper jag att irritera mig. Vilka är eniro-gubbarna? :va :tungan

Blir förbannad varje gång jag ser tjerringen som står i sitt kök eller i kohagen och babblar om sina förbannade kor.

:mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...