Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Killar, tjejer, gösar:
Starta gärna en tvåltråd.
Ja, nazisterna gjorde säkert tvålar av judar. Ungefär lika troligt som att de gjorde lampskärmar av deras skinn samt eldare med deras blod i krematorieugnarna.
Hjärntvättning är great!
Oooh... nu vart det jätteenkelt!
Jag hatar dig!![]()
Vad hände med den där reklamen med tjejen som svankade med ministjärten i bomullstrosor? Den var ju hela anledningen till att Jag tjöpte 42"![]()
Nicotinell??
Nä nån niveatvål tror Jag.
Tänker du inte på den där deodorantreklamen?! Tror det var Dove... men kjolyget som ligger på något hustak och håller på å tjatar på sin kille att han ska försöka gissa vad som är annorlunda på henne?!
Hur grabbstackarn nu ska kunna tänka på det när hon svansar runt i bomullshotpants..![]()

Trodde jag hörde fel först. Är det reklam för något också?? Lyssnade inte så noga
Värre fjårtisar får ma leta efter

Vad hände med den där reklamen med tjejen som svankade med ministjärten i bomullstrosor? Den var ju hela anledningen till att Jag tjöpte 42"![]()
Aahh! Toffifee-familjen! Dom är ju fett jobbiga också. Undrar om de är ur samma klan som den tyska Ajax-familjen och den tyska Mr.Muscle-mannen, för att inte tala om den tyska "lukta-gott-på-toa-pojken"..?? Hmm undrar om inte Vanish Oxi Action också är en tysk reklam..!?![]()
//Hata düska reklamfamiljer

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!