Vilka hatar ni mest?

Vilka hatar du mest?

• Antal röstningar
    0
Risifrutti reklam med äckliga sportbrudar! Dejtade en fotbollstjej, glömmer aldrig doften av svettiga strumpor i badrummet.. Och nej Jörgen, jag gillade det inte..;)

Parlino-tomtarna kan ju dra åt helvete :mad:

seriöst, jag skiter ta mig fan i om dom bjuder på 0,69 kr per samtal jag ringer, jag skulle inte plocka skiten endå för deras reklam är så jävla hemsk.

vissa comhem-reklamer är ju bara roliga :)
"jo men då är det farbror räkans förstår du..."

detsamma gäller eniro :)
"typ en enhjuling... jaja...."
"jaaa men nu är det reklam se du... WHO HO HO!"

Ja, nazisterna gjorde säkert tvålar av judar. Ungefär lika troligt som att de gjorde lampskärmar av deras skinn samt eldare med deras blod i krematorieugnarna.

Hjärntvättning är great!

Oooh... nu vart det jätteenkelt!
Jag hatar dig!:mad:

Jag tycker Palinotomten är cool, klar Twin Peaks känsla.

För övrigt tycker jag både Eniro- och Comhemvarelserna är ganska gulliga...

Vad hände med den där reklamen med tjejen som svankade med ministjärten i bomullstrosor? Den var ju hela anledningen till att Jag tjöpte 42":mad:

Våga vägra betalkanaler och kör marksänd digital så slipper man dom nästa helt. Tänk på att Ju fler kanaler desto mer skit !

Nä nån niveatvål tror Jag.

Tänker du inte på den där deodorantreklamen?! Tror det var Dove... men kjolyget som ligger på något hustak och håller på å tjatar på sin kille att han ska försöka gissa vad som är annorlunda på henne?!

Hur grabbstackarn nu ska kunna tänka på det när hon svansar runt i bomullshotpants.. :mad:

Tänker du inte på den där deodorantreklamen?! Tror det var Dove... men kjolyget som ligger på något hustak och håller på å tjatar på sin kille att han ska försöka gissa vad som är annorlunda på henne?!

Hur grabbstackarn nu ska kunna tänka på det när hon svansar runt i bomullshotpants.. :mad:

DET är det! Var det en kille med?:va

Parlinomongot var på nyss o efter det hörde jag Johannes Brost tjata om att suga **** suga **** suga **** på MTV. :3freak Trodde jag hörde fel först. Är det reklam för något också?? Lyssnade inte så noga:va

Vad hände med den där reklamen med tjejen som svankade med ministjärten i bomullstrosor? Den var ju hela anledningen till att Jag tjöpte 42":mad:

Den skulle man ha bränt i loop på DVD.

Istället för brasvideo eller DVD akvarium.

Aahh! Toffifee-familjen! Dom är ju fett jobbiga också. Undrar om de är ur samma klan som den tyska Ajax-familjen och den tyska Mr.Muscle-mannen, för att inte tala om den tyska "lukta-gott-på-toa-pojken"..?? Hmm undrar om inte Vanish Oxi Action också är en tysk reklam..!? :gnissla

//Hata düska reklamfamiljer

Dom jävlarna ska tillverka stål....
inte göra reklamfilm:huvet

Hur fan kan man komma på att en jävla chokladbit är kul?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti