Vilka hatar ni mest?

Vilka hatar du mest?

• Antal röstningar
    0
Konsums jävla mat-rappar-ko reklam får mig att vilja ta livet av mig.:gnissla

Måste säga att jag hatar Telias reklamer. Jag får kväljningar så fort jag hör den där kärringens röst. Vad är det för dialekt hon har? :mad:

Bergqvist är kung, ComHem klarar jag däremot inte av, agerade vågmästare och förde ComHem till toppen av hatlistan igen :P

All Tysk och tyskinspirerad reklam ar ju bara vidrig:zpy typ Lidl med den äckliga kärringen och tvärblåsta moderatwannabe gubbjäveln. Å den där jävla lilla osten från "den glada kon" som också ska va lika jävla rolig som all satans tysk choklad :va . Överhuvudtaget retar man ju upp sig på reklam som tror att vi konsumenter är idioter. Men det är vi väl då för annars skulle det väl inte löna sig med all reklam, eller??

Det blir bilolyckesyndromet för mig var gång, när de visar tomaterna vet jag att antioxidanter och äckligt skratt åt gitarrspelande svin kommer. Jag vill inte se men jag måste på något sätt. :(

På tal om äckliga uttal/skratt. Någon som sett reklamen Actimel har?
Nån långhårig sliskig kille som kör buss.

"Jag börjar aalltid dagen med Actimel. Den gör mig lugn i magen och sen är den jättegod också"

Det är just ordet "jättegod" som han uttalar så innihelvete jävla superäckligt. Riktigt sådär sliskigt a´la pedofil. :zpy

Last edited:
Jag vaknade i förrgår natt med en massa rödvin i kroppen och hörde Merci-låten.

Har för övrigt hittat ett hemskt samband:

Merci
+ Toffifee
+ Riesen
+ Werhers
= Merci

http://www.storck.se/se/brand

Det är bara att gå in på hemsidan så får man svar på allt;

"I mer än 100 år har vi haft ett ändå mål: att erbjuda människor glädje. Varje dag och över hela världen, vi, tillsammans med våra varumärken, gör människors liv lite speciellare och lyckligare. Idag, är våra varumärken älskade och delade i över 90 länder. Vi vill därför gärna bjuda in dig och lära känna oss bättre och få reda på mer om vårt företag, vår historia, våra varumärken på nästkommande sidor. Ha så kul!"

Det är ju sinnessjukt att komma undan med sådana riktigt haktappande brutallögner helt ostraffat! Hur går vi vidare, förslag?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa