Vilka hatar ni mest?

Vilka hatar du mest?

• Antal röstningar
    0
Skenet bedrar

E de bara jag som tkr att telia brewdarna e jobbigast:näsblod Värre fjårtisar får ma leta efter:gnissla

Handlade en elvisp av den där mörkhåriga fjortistjejen i teliareklamen på stor vitvarukedja för ett år sedan. Alltså, hon stod i kassan.
Skulle tippa att hon inte ens är tonåring. (värdelöst vetande, intresseklubben bör anteckna)

Handlade en elvisp av den där mörkhåriga fjortistjejen i teliareklamen på stor vitvarukedja för ett år sedan. Alltså, hon stod i kassan.
Skulle tippa att hon inte ens är tonåring. (värdelöst vetande, intresseklubben bör anteckna)

pm:a mig om var. Jag hade tänkt ligga henne :blafsa

Den skulle man ha bränt i loop på DVD.

Istället för brasvideo eller DVD akvarium.

Lätt! Tycker den kompetterar bras och akvariefilmerna ganska bra. Man kan tjöpa 3-pack.

Last edited:
Vilken är din Dolmiodag?! :pangihuve

Gaaaahhhhh!! Ytterligare jävla dockor! Varför tror de att man blir välvilligt inställd bara för att det är datoranimerade downssyndrom-dvärgar, italienska stereotypdockor eller gula satans-tomtar i reklamfilmer? What's the appeal?

Den där uncle bens-reklamen där en familj dansar indisk style rå?!:mad:

What's the appeal?

Vadå, blir du inte sugen på att äta pasta med gubbjäveln? :confused:
food1.jpg

Tycker han ser overklig ut, inte ens turkar har så där stora bryn.

När Jag ser min fars bryn förstår Jag att min tid som jubileumshunk är knapp. Dom är fan en dec ut från skallbenet. ...eller DET är snarare...

Kunder ju ha varit Jag men som garagebilden visar så är Jag det lenaste härren skapat.

D är len men dina Diesel är lite väl baggy.
Nu åter till ämnet.
Tele2-dvärgen, är inte han störande? Jo det är han. Bill my ass.

På tal om det så antar jag att jag ligger på ignor listan? Om inte så skriv bara ett nej, tänker inte börja käfta utan är bara nyfiken. :tungan

Hade valmers haft en reklam hade han toppat den här listan.
Om genpoolen hade screenat korrekt hade vi aldrig ens behövt uppleva vissa element.

pm:a mig om var. Jag hade tänkt ligga henne :blafsa
Ge hennes blondinkompis mitt nummer. Jag kan tänka mig att ställa upp och borra henne.

Last edited:
Aahh! Toffifee-familjen! Dom är ju fett jobbiga också. Undrar om de är ur samma klan som den tyska Ajax-familjen och den tyska Mr.Muscle-mannen, för att inte tala om den tyska "lukta-gott-på-toa-pojken"..?? Hmm undrar om inte Vanish Oxi Action också är en tysk reklam..!? :gnissla

//Hata düska reklamfamiljer
"lukta-gott-på-toa-pojken"-reklamen kan inte va tysk, det är bara fullblodsarier i tysk reklam.

"lukta-gott-på-toa-pojken"-reklamen kan inte va tysk, det är bara fullblodsarier i tysk reklam.

Aha! Men filmstuket, den övergripande stilen på reklamen och de små dubbmissarna skvallrar om en düsk reklam a'la toffifee. Kan den måhända vara Österikisk?? :)

Jag brukar roa mig med att komma på alternativa manuskript till reklamen...
Senaste är Ajax reklamen...
Rockklädd "vetenskapsman" kliver in genom dörren och konstaterar att mamman har ett problem, mamman säger att hon har problem med sin son som springer inomhus med skorna på och gör svarta märken i trappen.
"Vetenskapsmannen" säger: -Inga problem, det här löser vi på ett kick!
Plockar fram Glock och skjuter sonen på fläcken.
Filmen slutar med att mamman och "vetenskapsmannen" ler mot kameran och säger i kör. Inget har sån effekt som en Glock.

FAN vad skönt att höra att jag inte är ensam om det beteendet! Hustrun brukar börja treva efter tårgasen när jag livedubbar rena rama reklammasskrerna i tvsoffan.:D

food1.jpg

Nej! Mer sugen på att köra dockjäveln genom en kompostkvarn.:mad:

Men, den absolut vidrigaste reklam som nånsin förorenat etern måste vara det där rödhåriga lilla jävla talfelet som läspar om sin nya tröja och mammas nya ajax tvättmedel. Nån mer än jag som minns den? Gick för en jävla massa år sen...:huvet

food1.jpg

Kolla på dockjäveln, den är ju pure psycho! Käka den där pastasåsen så ligger du garanterat utslagen en halvtimme senare eftersom den är spetsad med rohypnol. Ytterligare en halvtimme senare har han sytt en pyjamas av ditt skinn. GE FAN I DOLMIO!

Jag tror att det egentligen är Dolmio-familjen som står som förebild för Texas Chainsaw Massacre. Eller som den EGENTLIGEN borde heta "Massacre del Motoseghe del Sicilia".

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa