Dem finns ju inte med som alternativ; pralintomtenissarna som man inte hör vad dem säger![]()
Den är ju rätt kul när dom kör 69an:
"Vad gör du på mig hoppas jag"
"Fortsätt, fortsätt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dem finns ju inte med som alternativ; pralintomtenissarna som man inte hör vad dem säger![]()
E de bara jag som tkr att telia brewdarna e jobbigastVärre fjårtisar får ma leta efter
![]()
Handlade en elvisp av den där mörkhåriga fjortistjejen i teliareklamen på stor vitvarukedja för ett år sedan. Alltså, hon stod i kassan.
Skulle tippa att hon inte ens är tonåring. (värdelöst vetande, intresseklubben bör anteckna)
Den skulle man ha bränt i loop på DVD.
Istället för brasvideo eller DVD akvarium.
Vilken är din Dolmiodag?!![]()
Den där uncle bens-reklamen där en familj dansar indisk style rå?!![]()

Den där uncle bens-reklamen där en familj dansar indisk style rå?!![]()
Alltså, måste du alltid överdriva?
Speciellt pappan i den familjen med sina mjuka axelrullningar får i alla fall mig att bli illamående.
What's the appeal?
Vadå, blir du inte sugen på att äta pasta med gubbjäveln?![]()
![]()
Ser ut som har är i färd med att kasta heta penne i fejset på en!
Tycker han ser overklig ut, inte ens turkar har så där stora bryn.
När Jag ser min fars bryn förstår Jag att min tid som jubileumshunk är knapp. Dom är fan en dec ut från skallbenet. ...eller DET är snarare...
Haha, jag undrade faktiskt senast idag vem ungen med mono-brynet är.
Kunder ju ha varit Jag men som garagebilden visar så är Jag det lenaste härren skapat.
Om genpoolen hade screenat korrekt hade vi aldrig ens behövt uppleva vissa element.På tal om det så antar jag att jag ligger på ignor listan? Om inte så skriv bara ett nej, tänker inte börja käfta utan är bara nyfiken.
Hade valmers haft en reklam hade han toppat den här listan.
Ge hennes blondinkompis mitt nummer. Jag kan tänka mig att ställa upp och borra henne.pm:a mig om var. Jag hade tänkt ligga henne :blafsa
"lukta-gott-på-toa-pojken"-reklamen kan inte va tysk, det är bara fullblodsarier i tysk reklam.Aahh! Toffifee-familjen! Dom är ju fett jobbiga också. Undrar om de är ur samma klan som den tyska Ajax-familjen och den tyska Mr.Muscle-mannen, för att inte tala om den tyska "lukta-gott-på-toa-pojken"..?? Hmm undrar om inte Vanish Oxi Action också är en tysk reklam..!?![]()
//Hata düska reklamfamiljer
"lukta-gott-på-toa-pojken"-reklamen kan inte va tysk, det är bara fullblodsarier i tysk reklam.
Jag brukar roa mig med att komma på alternativa manuskript till reklamen...
Senaste är Ajax reklamen...
Rockklädd "vetenskapsman" kliver in genom dörren och konstaterar att mamman har ett problem, mamman säger att hon har problem med sin son som springer inomhus med skorna på och gör svarta märken i trappen.
"Vetenskapsmannen" säger: -Inga problem, det här löser vi på ett kick!
Plockar fram Glock och skjuter sonen på fläcken.
Filmen slutar med att mamman och "vetenskapsmannen" ler mot kameran och säger i kör. Inget har sån effekt som en Glock.
![]()

![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!