Vilka hatar ni mest?

Vilka hatar du mest?

• Antal röstningar
    0
Vettigaste pollen på länge, Tack Mackan.

Hatar innerligt båda, men comhem verkar ha mer tv-tid så därför hatar jag dem lite extra.

hatred is a gift.

Ja, jag är en föredetting. :(
På tal om det så antar jag att jag ligger på ignor listan? Om inte så skriv bara ett nej, tänker inte börja käfta utan är bara nyfiken. :tungan

Hade valmers haft en reklam hade han toppat den här listan.

Dom där gula jävla Parlino-yada-yada-nånting som redan nämnts i tråden.
Fast jag är av motsatt åsikt, hatar dom förbannade skitgubbarna. :mad:

Gissar att marknadsavdelningen för det företaget hade slut på ideér och lejde in en 14-årig-rosa-tuggummi-chey som fick agera producent/regissör och tecknare på samma gång. Fy fan!! :mad:

Av de båda så vinner enirofreaksen med hästlängder!
Har inte tänkt på att dom har med eniro att göra, bara tänkt på att dom är enormt irriterande, men nu när man kopplat det så är det inte utan att man överväger att börja göra som "alla andra" o starta tråd på SH nästa gång man söker något.. :gnissla

Guldpokalen går dock utan tvekan till Parlino tomtarna... Vet inte vad Parlino är och tack vare reklamen så vill jag inte heller veta!

.. Skönt att man har "glömt" att plugga in tv:n de senaste månaderna!

Jag hatar innerligt Halebopreklamen där dom sitter i en båt i nån jävla bassäng och stönar...

Eniro, Parlino och Halebop är värst, han som snodde kronan tycte jag nästan var lite rolig första gången.

Av de uppräknade här hatar jag parlino mest. Fick jag bestämma skulle tele2 vara med. Tror jag hatar de mest. Vet inte om de har någon reklam dock..?? :mad:

Av de två i pollen så hatar jag definitivt de där äckliga jävla Eniro-dvärgarna mest!!

Se till att ni kollar under sängen innan ni går och lägger er, jag är övertygad att det kan ligga ett så'nt där litet missfoster och vänta där på kvällarna. Ni vet väl att de sodomerar er med en bandyklubba insmord i Kaj P:s grillolja och grovsalt om de får chansen? Hittar ni en Eniro-dvärg under sängen, fånga den snabbt, pudra den med Tomik WC-pulver och elda upp den - FORT!

Parlinos bögtomtar borde gå samma väg, tillsammans med comhem-idioterna och hela familjen i Toffifee-reklamen. :mad:

...familjen i Toffifee-reklamen... :mad:

Aahh! Toffifee-familjen! Dom är ju fett jobbiga också. Undrar om de är ur samma klan som den tyska Ajax-familjen och den tyska Mr.Muscle-mannen, för att inte tala om den tyska "lukta-gott-på-toa-pojken"..?? Hmm undrar om inte Vanish Oxi Action också är en tysk reklam..!? :gnissla

//Hata düska reklamfamiljer

Snackar vi Toffifee skulle jag vilja påminna om Riesen-pappan och Riesen-sonen. Tror det finns en (lycklig) Toffifee-hund också.
Glöm ej att det är dubbat heller.

Fan vad skönt att jag inte kollar på TV. Har ingen aning om vad dom där tomtarna är, och enriosnubbarna och comhem har jag bara en vag aning om. Inte så mycket att jag hunnit bygga upp något hat.

MEN DÄREMOT...så kan jag säga dIReCkT att jag HATAR alla perversa jävla kukrövar som förgriper sig på sina egna och andras barn. Hur i hela jävla helvetet är dom funtade. :mad:

Läser just nu en bok som heter Silverfisken...och jag fattar bara inte vilka förhållanden vissa barn tvingas leva under. Det är så jävla sorgligt och bedrövligt att man blir helt matt. :gråta

//Mad

Varför så få val. Parlino-tomten är ju helt klart i toppskiktet. För att inte tala om reklamen där dom säger. "Susanne, den heter Ajax professional......". Be ungdjäveln ta av sig skorna så gör han inga svarta märken så slipper vi se den djäkla reklamen. På det stora hela är ju all reklam oerhört irriterande. Visst finansierar dom programmen med det men jag kan inte hjälpa det. Jag har börjat känna att jag nog ska dissa att köpa produkter som dom stör mig med genom att göra reklam i tid och otid.

Parlinomissfoster och ComHem-trasdockor är helt fantastiskt trevlig lördagsunderhållning som jag kan tänka mig att spendera åtskilliga timmar framför tillsammans med en bunke ful-chips, om man jämför det med Jamba-snälla-brinn-i-helvetetetet, "Vill du att din telifon ska låta som en utvecklingsstörd häst som inandats helium och blir gruppvåldtagen av femton obyxmyndiga kurder, sms:a..."

Grrrr

/perris

Markus skrev:
Snackar vi Toffifee skulle jag vilja påminna om Riesen-pappan och Riesen-sonen. Tror det finns en (lycklig) Toffifee-hund också.
Glöm ej att det är dubbat heller.

Gissa vilka som även ligger bakom Merci-reklamen med den fantastiskt fina melodin "Mercciiiiiiii, thank you for being you"?

http://www.storck.se/se/index.php :huvet

Som DESSUTOM tillverkar Werter's Original. Ni vet reklamen med ungen som springer genom en tok-arisk tysk alpby eller nå't, till sin peddo-farfar som står och rör ihop satans jävla skit-äckliga Werter's.

Düskarna - först sumpar de två världskrig, se'n ser de sin chans att jävlas på det här sättet istället.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti