Kuritas
Mansplaining MC
Vi släpper in dem i förorter som Rinkeby och Rosengård där det knappt bor svenskar.
Vi har ju fri rörlighet inom EU, så vi kan inte gärna sätta upp gränskontroller runt Rinkeby och hindra mörkhyade från att komma in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi släpper in dem i förorter som Rinkeby och Rosengård där det knappt bor svenskar.
Vi har ju fri rörlighet inom EU, så vi kan inte gärna sätta upp gränskontroller runt Rinkeby och hindra mörkhyade från att komma in.
Lite het verkar du vara på lite mörkhyad-diskussion
Men va fan är oppositionen![]()
Jag väntar på ett svar från Markus. Det skall bli kul att se hur han ska vifta bort det här.Jag trodde ni låtsasakademiker hade blivit nog till åtlöje i den här tråden redan? Att diskutera med er här är som att ragga på Big Ben. För enkelt.![]()
Jag tycker åtminstone att 2/100 000 för 30 år sedan och 2/100 000 idag, är en relativt konstant nivå.
Jag väntar på ett svar från Markus. Det skall bli kul att se hur han ska vifta bort det här.
Men va fan är oppositionen![]()
...känns som att ni blivit lite 'sugna' på varandra snarare och tycker ni borde 'slå' till...![]()
Jag är svensk och därmed trevlig person, du var väl turk eller vad det var och jag kan förstå att det uppkommer kulturkrockar mellan din konstiga och min mysiga* svenska heterokultur.
*Al'a Ernst Kirchsteigers tappning
missförstå mig rätt
Jag missförstår dig rätt, du vill provocera fram någonting av någon anledning. Du var väl den här klassiska "mobbaren" när du gick i skolan, bara för att det är ju lite kul att provocera fram reaktioner....
Din spamning förr och lama/tafatta försök till provokation i tråd efter tråd börjar bli lite irriterande läsning. Blåser rätt ihåligt mellan öronen är andan i inläggen och utan humor....
Ifall du nu av någon outgrundlig anledning nu syftar på Markus så är han nån Republikanwannabe, och dom är bra konstiga.....
Därför min nyfikenhet och frågeställning !!!
Ställde ju en fråga till Mackanbadger, du är bäst och vet allt.
däremot saknar du all form av humor.
Du behöver inte spela ovetande, jag vet att du vet.Jag visste inte att du ställt en fråga, du svamlade något om storlek på population. Om det är ditt huvudsakliga argument, vilket jag då antar, så kan du ju förklara varför samma siffra ökat från 121st 1990 till 238st 2005, ökade befolkningen med 100% också?
Studera Excelfilen med dina humaniorakompisar och kom på något fiffigt nu.![]()
1 Statistiken över anmälda fullbordade mord och dråp är högre än det faktiska antalet mord och dråp. Av de anmälda brotten avseende dödligt våld
som anmäldes under år 2005 var 120 faktiska fall
badger säger grymt bra grejjer
Haha, vilket underbart syjuntesvammel det blir när vi i den sk oppositionen håller oss borta. Kuritas negermuckar med väderkvarnar och Badger och Bettskena drar igång en intern cat fight om vem som har sämst humor. Jag vet svaret men är, som alla vet, alldeles för timid för att tala om det för er
Var inte den här tråden redan avfärdad förresten, när det konstaterades att den ebbade ut i samma tjafs som alla andra trådar i OT?
Jag vet svaret men är, som alla vet, alldeles för timid för att tala om det för er![]()
så talar ett geni.
är det ok, om jag befinner mig i din skugga, resten av mitt patetiska liv?
Ja, se nu kom en göteborgare in i matchen......![]()
Det är helt okej![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |