Vi måste börja arbeta med somalierna på deras villkor

jag är hedrad!

en till fråga bara (snääällaa):

är det ok, bara för att visa min respekt för dig, att skicka blommor till dig minst en gång/vecka? dyra blommor?

mjaa, om du lovar att i alla fall försöka börja använda stora bokstäver på rätt ställen så ska jag tänka på saken.

mjaa, om du lovar att i alla fall försöka börja använda stora bokstäver på rätt ställen så ska jag tänka på saken.

ok!

en liten liten fråga till bara (jättesnääällllaaaaa du):

är det ok om jag flyttar till göteborg en dag (ju förr desto bättre!!) för att du bor där (hoppas hoppas!!)??

:hihi

Hursomhelst, är lite nyfiken, tar du den här dealen, LR

Det var inget skämt, jag är här. :confused:Det ska bli jävligt skönt att ta bilen hem till civilisationen imorgon dock, fy fan för massa jävla fiskare överallt. Dra åt helvete med er lantluft liksom, vi har fisk i hallen vi med, jävla losers. :mad:

I alla fall, jag tar definitivt bonnys deal om att kriminaliteten ökar, det gör nog alla.

Kuritas negermuckar med väderkvarnar

Haha, gör han? Citera så jag får se.
Han är otrolig den killen, klassisk lättstött liberal. :mattias

Last edited:
Haha, gör han? Citera så jag får se.
Han är otrolig den killen, klassisk lättstött liberal. :mattias

Nu är jag, och många med mig trötta på den här jävla mångkulturen som breder ut sig över landet. Folk beter sig hur som helst, och inte alls som de 50-talssvenskar som en gång besatt vårt stolta rike. Jag föreslår att vi går tillbaka till EN gemensam kultur, och så får alla hålla sig till den. Kan ni hjälpa till med förslag på vad vår svenska ensamt rådande kultur skall innehålla?

Jag börjar:

- Inget fusk med allmäna medel, t.ex. socialbidrag, skatter eller TV-licens.
- För att homogenisera samhället så mycket som möjligt bör alla ha samma religion. Kristendom. Obligatoriska kyrkobesök på söndagar.
- Eftersom melodifestivalen toppar tittarsiffrorna får den musikstilen bli den ensamt rådande. All annan musik som kan påminna om andra kulturer förbjuds.

Fler piffiga idéer? En Kultur Nu!

Försöker sig på ett tafatt försök att hylla sex med spädbarn(botar HIV), khattuggande och bongas, minaretskrik, kaftaner och hedersmord. :rolleyes:

Vi har ju fri rörlighet inom EU, så vi kan inte gärna sätta upp gränskontroller runt Rinkeby och hindra mörkhyade från att komma in.

Försöker framkalla Mikkes eller valfri ickeliberals medfödda negerhat. :rolleyes:

I'm all dressed up, and nobody to fuck! :mad:

Försöker spela lite gangstah och samtidigt få in ännu en provokation mot alla fruktansvärda rasister som kör sporthoj.(Riktig sporthoj då alltså, en sån där hemsk utan packväskor) :rolleyes:

Last edited:
Dålig fart här.

Är 2 anmälda "våldsbrott" per 100 000 invånare idag och för trettio år sedan, en konstant nivå?

Försöker sig på ett tafatt försök att hylla sex med spädbarn(botar HIV), khattuggande och bongas, minaretskrik, kaftaner och hedersmord. :rolleyes:

The oldest trick in the OT-book. Versys-/Skodamannen är ju mästare på det där annars, att skriva vad man inte tycker istället för vad man tycker alltså. :gnissla

Det fanns en sådan där, lyckligtvis ej längre aktiv, riktigt irriterande medlem som skrev så där jämt förr. Googla på "fet jugge" och du får träff, fatta hur fet man är om man åker på att stå på tredjeplatsen på Googles hundratusentals träffar på "fet jugge". :rofl Vet inte varför jag kom att tänka på honom nu. :mad:

Riktig sporthoj då alltså, en sån där hemsk utan packväskor) :rolleyes:

Apropå det, en iaktagelse jag gjort är att trots att det kryllar av kommunister och liberaler här så är det ytterst få av dem som kör sporthoj, direkt ur minnet alltså. Vad beror det på, är de klassiska infiltratörer bara? :mad:
Jag kan bara komma på en eller två riktiga jädra kommusar som kör R, fett skumt.

Vad beror det på, är de klassiska infiltratörer bara? :mad:
Jag kan bara komma på en eller två riktiga jädra kommusar som kör R, fett skumt.

Det är ju old news förvisso, men du har helt rätt i din iakttagelse. Tyvärr har jag ingen vettig förklaring till din fråga. Hade jag tex tyckt om välfriserade pudlar eller brodering så hade jag hängt på nåt forum där sådana diskuteras, inte ett forum där man gillar snabba motorcyklar. Det är en gåta. :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT