Vettig trottoarpratare?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjo, sen ut o kom på igår att jag måste ju köpa en trottoarpratare. Är det någon här som kan tipsa vart jag kan få tag på en sådan med måtten ca 70x100 cm?

Finns inget varuhus som har sådant här hemma i lager? Behöver få hem den innan onsdag.

Jag trodde trottoarpratare var en sån där 30-40 talist som smyger sig på när man står och micklar med skivbromslåset och sen säger "jevvla fina grejer det där"... "när Jag var ung hade man silverpilen (någon norton funkar också) och det var ju ett helsikes skjuts i den, det är ju inte som en sån här mordmaskin men det var ju det värsta man kunde ha då"

Eller så är det som flugan säger. har aldrig hört det förut:va

Så finns det någon fysisk butik som har sådana här hemma? :)

Vill inte beställa på nätet o sånt där. Vill även ha kvitto med moms för företagets räkning.

Jag trodde trottoarpratare var en sån där 30-40 talist som smyger sig på när man står och micklar med skivbromslåset och sen säger "jevvla fina grejer det där"... "när Jag var ung hade man silverpilen (någon norton funkar också) och det var ju ett helsikes skjuts i den, det är ju inte som en sån här mordmaskin men det var ju det värsta man kunde ha då"

Eller så är det som flugan säger. har aldrig hört det förut:va

heheh dem jävlarna.....

Vill inte beställa på nätet o sånt där. Vill även ha kvitto med moms för företagets räkning.

Såg en utanför Kringlan igår
Fast det var inget kvitto med då :D

Nätbutiken jag länkade till håller ju till i STHLM området, det är väl bara att åka och hämta där....

Har en för bilder 900+500 du kan ta.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck