Det är nog bara en tidsfråga.Det bästa inlägget du skrivit tror jag...... klockrent
Tänk va härligt att beställa en ny Ducati 1398 R![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog bara en tidsfråga.Det bästa inlägget du skrivit tror jag...... klockrent
Det vore väl skoj!
Inte en chans att jag tillåter samma diskussion igen, men för att twista till det lite undrar jag om någon har någon uppfattning om vart det med mer kubik inte går fortare längre. Skulle tro att en hoj med en 2-litersmotor inte lägger bättre varvtider än en 1-liters. Vart är brytpunkten? Omkring där dom är nu?
Spies är en trist typ. Professionell, saklig och välformulerad. Men trist.
Känner du honom väl?Spies är en trist typ. Professionell, saklig och välformulerad. Men trist.
Han är iaf inte så bögig som Hayden...
/J
Är du homofob?Han är iaf inte så bögig som Hayden...
du skrev hayden men menade rossi, hayden är så där äkligt frikyrklig att han släcker ljuset på bröloppsnatten när han kryper på sin (kvinnliga)kusin som är en harmynt oskuld med besparingarna placerade i majsfält och skördetröskor, nej jag är inte alls avis på hayden nej då:d
Är du homofob?
Det bästa inlägget du skrivit tror jag...... klockrent
Jag tror faktiskt att en sån cykel inte skulle vara nått vidare. Jag tycker allt över 600cc börjar kännas klumpigt, även om nya 1000 lyckats bra och glädjen av effekten vinner. Men nära en halv liter till så blir det nog tungkört...
Jag tror faktiskt att en sån cykel inte skulle vara nått vidare. Jag tycker allt över 600cc börjar kännas klumpigt, även om nya 1000 lyckats bra och glädjen av effekten vinner. Men nära en halv liter till så blir det nog tungkört...
Spies är en trist typ. Professionell, saklig och välformulerad. Men trist.
Det beror väl lite på vad man menar med "ösa max". Full gas kan man hålla ofta men inte så länge.Med handen på hjärtat hur ofta kan man ösa max med en liter-hoj?
Det roliga är att Hayden får skit för att han ser glad ut och ler på bilderna. Spies får skit för att han ser tråkig ut. Tror mest det är gnällande för gnällandets skull från du-vet-vem.Självklart! Alla ska köra med åsneöron idepån ..
Varför vänta?
Crutchlow före Camier i WSBK nästa år.![]()
![]()
Crutchlow före alla andra, han gör en Spies-light nästa år och vinner hela skiten![]()
Det roliga är att Hayden får skit från du-vet-vem.
Han är iaf inte så bögig som Hayden...
/J
Apropå hålla sig till ämnet och inte dra in person, eller?Det roliga är att Hayden får skit för att han ser glad ut och ler på bilderna. Spies får skit för att han ser tråkig ut. Tror mest det är gnällande för gnällandets skull från du-vet-vem.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |