Domifuling
Ny medlem
korvgubbe skrev:Det jag opponerar mig mot är att man förvillat sina egna medborgare, soldater och övriga världen genom att skylla kriget på massförstörelsevapen och terroranknytningar..
Jahaja, skriv det då, att du klagar på vad dom hade för anledning. Men glöm inte att dom också sa att dom gjorde det för att befria irak ifrån saddam. Men du har förstås bevis på att det är lögn det med? Eller antar du bara att det är lögn?