Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:''''''''
Qwerty skrev:Världens farligaste man måste man ta ifrån makten.

Nä risken att han vinner är ju också obefintlig även om vi alla vill se den gamle actionhjälten som president så får vi nog inte detChefen Alabama skrev:Arnold finns inte med...

Markus skrev:Det har ju Bush just gjort?![]()
![]()
korvgubbe skrev:"I know what I believe. I will continue to articulate what I believe and what I believe -- I believe what I believe is right."
korvgubbe skrev:"- There's an old saying in Tennessee -- I know it's in Texas, probably in Tennessee -- that says, fool me once -- shame on -- shame on you. You fool me, you can't get fooled again."
Maxxi skrev:Nä risken att han vinner är ju också obefintlig även om vi alla vill se den gamle actionhjälten som president så får vi nog inte det![]()
Markus skrev:Ja, han snackar med arslet. Som vår kung ungefär.
korvgubbe skrev:.....men det som sades under Kuwaitkriget var att Scudmissilernas farlighet låg i risken att få dem i huvudet..
1. Kongressen hade fel angående massförstörelsevapen
2. FN hade fel angående massförstörelsevapen
3. Bush administrationen hade fel angående massförstörelsevapen
4. Kerry hade fel angående massförstörelsevapen
5. Hans Blix hade fel angående massförstörelsevapen
6. Irak riktade sina missiler mot Israel 1990
7. Saddam var en dummis
8. Saddam är borta
korvgubbe skrev:Vår kung har inte nycklarna till värdens största samling kärnvapen och är heller inte den som fattar det avgörande beslutet i frågan om våra pojkar ska ge sig ut i krig!

Markus skrev:De håller på att se över grundlagen... Jag tror på följande scenario:
Bush vinner i år, sitter fyra år till och flyttar hem till ranchen. Det intressanta är att battaljen lär stå mellan Hillary och Arnold 2008 - det blir intressant.

Maxxi skrev:Ja intressant kanske men ett nerköp politiskt sett att behöva se någon av dessa två amatörer styra USA och därmed halva världen![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |