mb skrev:Tyvärr blir det väl bush som tar hem det här. Han kommer fortsätta med att lösa ut naturreservaten för avverkning, borra olja på urbefolkningarnas marker, skita ner atmosfären, ställa till med djävulskap i mellanöstern och kapprusta mot inbillade fiender ända tills landet körs i botten.
Det är fredag, inte Domedagen. "Kapprusta", "inbillade fiender", du fegar inte med superlativen idag direkt...



