Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maxxi skrev:Ja intressant kanske men ett nerköp politiskt sett att behöva se någon av dessa två amatörer styra USA och därmed halva världen![]()
Amatör kanske är ett elakt ord men jag har svårt att ta någon av dessa på allvar trots att de är guvenörer. Särskilt Arnold, och vettig kanske han är men de flesta av hans åsikter är någon annans, nämligen hans rådgivare.Markus skrev:Hillary är ingen amatör i mina ögon, Arnold är vettigare än man kunde tro. På vilket sätt menar du att Hillary är amatör?
UrbanTiger skrev:Kan ej rösta i pollen för mitt val finns inte med![]()
Jasså lustigt eller inte då pollen är: "Vem vill du se som segrare mellan Bush och Kerry"? Alltså behövs det inga fler alternativ då frågan är utformad som den är!:kockoUrbanTiger skrev:Kan ej rösta i pollen för mitt val finns inte med![]()
Får verkligen bilar rösta?P@trik skrev:Det krävs en amerikanare för att rösta på nån som bush..![]()
![]()
valmers skrev:Får verkligen bilar rösta?
korvgubbe skrev:1. Kongressen hade fel angående massförstörelsevapen
- Ja, och röstade för ett krig
korvgubbe skrev:2. FN hade fel angående massförstörelsevapen
- Och vill fortsätta kontrolelr tills man visste
korvgubbe skrev:3. Bush administrationen hade fel angående massförstörelsevapen
- Och lade fram medvetet felaktiga bevis för att stödja en tvivelaktig teori.
korvgubbe skrev:4. Kerry hade fel angående massförstörelsevapen
- Säkerligen, men hävdar å andra sidan inte att han skulle strata kriget idag
med den fakta som nu ligger på bordet.. Det hade däremot GWB gjort.
korvgubbe skrev:5. Hans Blix hade fel angående massförstörelsevapen
- Och ville leta ytterligare innan han ställde sig för ett anfall som kostat 30000 irakier livet. Anser f.ö. att USA:s agerande lett till att terrorhotet i världen ÖKAT betydligt...
korvgubbe skrev:6. Irak riktade sina missiler mot Israel 1990
- Ja, mend et lär de väl knappast ha gjort efter gulfkriget 1991?!?
korvgubbe skrev:7. Saddam var en dummis
- Jepp.. helt bäng i huvet för att citera teliareklamen..
korvgubbe skrev:8. Saddam är borta
- Absolut och jag sörjer inte hans frånvaro.. Frågan är bara om alla anhöriga till de 30.000 irakier som satte livet till anser att det var värt det.
- Jag med.. Men det skrämande är att Bush säger att han skulle köpa ericson för 23:- även om han vet att de skulle gå ner till 3:- medan Kerry trots allt lärt sig av misstagen..Markus skrev:Det är lätt att säga nu. Jag skulle köpt mer Ericsson aktier när de kostade 3:- om jag vetat att de skulle gå upp till 23:-
..Att de inte lagt alla kort på borden kan väl ändå inte på något sätt övertolkas som att: "De har ett långt farmskridet utvecklingsprogram av kärnvapen somd e döljer för oss!".Markus skrev:Ja, men Blix påstod att Irak inte lade alla kort på bordet - vilket det nu verkar som de gjort. Alltså hjälpte han USA med argument för invasion, och han hade fel.
Jag antar att du och jag egentligen inte kan utala oss i om DE anser att det var värt priset.. Vi får helt enkelt vänta och se..Markus skrev:Kurderna tycker det, många tycker det, jag tror inte alla tycker det. Var det värt x antal hundratusen amerikaner att avsätta Hitler? Ja, förmodligen. Var det värt 30.000 Irakier att avsätta Saddam, antagligen (tyvärr en realitet i krig att folk dör).
Domifuling skrev:Bush, han må vara en idiot...
korvgubbe skrev:Jag antar att du och jag egentligen inte kan utala oss i om DE anser att det var värt priset.. Vi får helt enkelt vänta och se..
...Det finns ju vissa som kanske vill hävda att det finns en skillnad mellan Saddam å HItler och att den skillnaden ligger i att Saddam inte ockuperat en lång rad länder..
Svårt att tro att USA offrat hundratusen soldater om hitler hållt sig inom Tysklands gränser.
Markus skrev:Det är inte speciellt att "de som styr" skulle låta en korkad president företräda dem... Jag tycker han verkar både intelligent och sympatisk.
Ja, förstår att du ser på det så enkelt... Några araber hit eller.. lite svinn får vi räkna med.. Svårt att tänka mig att du kan sätta dig in i den tragedi som drabbat befolkningen p.g.a. Amerikanernas bomber. Hur många av dina anhöriga har du sett lemlästade?Domifuling skrev:Eller så kan vi stå för en egen åsikt. Jag anser att Saddam va tvungen att försvinna. Massgravar anyone?
Eh..? Och det är medmäniskorna man tänker på när man bombar dem med uräkten att man tänkt befria dem. Ockuperar och bombar deras land med ursäkter som inte håller en ingående granskning? De ser sina familjer lemlästas för att USA vill rädda världen från Saddams massförstörelsevapen.. Vapen som man nu erkänner inte fanns..Domifuling skrev:Jaha, så för att han inte hotade oss direkt så är det ok? Va fan, tänk på dina medmänniskor.
Domifuling skrev:Bush gänget har visat att dom kan aggera. STATUS!
Maxxi skrev:Nä risken att han vinner är ju också obefintlig även om vi alla vill se den gamle actionhjälten som president så får vi nog inte det![]()

mb skrev:Tyvärr blir det väl bush som tar hem det här. Han kommer fortsätta med att lösa ut naturreservaten för avverkning, borra olja på urbefolkningarnas marker, skita ner atmosfären, ställa till med djävulskap i mellanöstern och kapprusta mot inbillade fiender ända tills landet körs i botten.
BuSh ägEr fetTkorvgubbe skrev:- "Bush gänget har visat att dom kan aggera. STATUS!!!"![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |