Vem har Superman tröja på sig?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Mycket onödiga inlägg av vissa!
Vissa människor har inte skrivandet förmåga men kan prata för sig, och andra tvärtom och efter att träffat Nash inreal så kan jag säga att han är en trevlig snubbe som många skulle trivas med. Så jag förstår inte vissas kommentarer, jävligt idiotiska. Varför inte skriva på ett sätt som om ni pratade med personen öga mot öga, eller just ja alla blir ju så hÄfTiGa på SH och ska vara så hårda, men på många mc träffar och körningar brukar dessa personer vara tvärtom, det har man fått erfarna ett par ggr inom alla intressen man haft.

Kan inte annat än hålla med, dock så är Nash ganska härdad då det gäller att bli småtrakasserad. ;) Tro mig. Han är dessutom ganska bra på det själv och det är det man gillar med honom. En kul kille som inte blir ledsen i ögat för att nån tråkar honom. Han tråkar lika mycket själv och har nästan alltid glimten i ögat. :hihi
Han har blivit minst lika tråkad här på jobbet för sin Moppe (Suzuki GS 500 E) men idag när han kom på nya fina Daytonan så svalde dom ganska fort. Folk som gillar att tråka andra och menar allvar med det saknar nog oftast något i sitt liv själva.
Bully eller Bullshit som min tjejpolare kallar dig för att hon inte hörde vad ditt nick va. Du är trevlig du oxå. ;)

Pippi

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
:Bugar Tack, nu fick jag garva gott igen :)

Nu när vi ändå är inne på gamla grejer så undrar jag vad killen som var så velig hette här på SH. Han som köpte hoj och hela kittet och sen kom på att det kanske inte var så kul, så han funderade på att köpa en motard istället för att se om det var roligare. Var nåt sånt iaf. Gick väl käpprätt åt.... med hans hojintresse har jag för mig.
Träffade en annan här från SH och vi pratade om det utan att någon av oss kom ihåg namnet på honom :(

Mingves?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Tänk att varenda tråd ska ha en "pappa" (oftast en och samme riddare) som träder fram och hackar på sh-jargongen.

Breaking news: det lär alltid ha varit så, det var det ni joinade.

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Kewl snubbe!

Hur fan bryter man på svenska?

Är han svensk och pratar engelska eller div. annat språk? Annars får jag inte ihop det :va

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Du är härmed upphöjd till sök-kung på SH, hädanefter Pm'ar vi dig direkt!

Synd att den stängdes, den skulle ha flyttats till OT och gödslats vidare med taffliga antydningar...
Sök-kung och sök-kung, den fanns sparad sen det begav sig, den trådlänken får man inte slänga :ajjabajja

Den var nog dömd att dö, för att kalla sig finnepinnen och söka efter andra karlar på sh är nog inget bra recept på en långlivad tråd :rofl

:Bugar Tack, nu fick jag garva gott igen :)
Så lite så, lite kul var den :hihi

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R
Drog sjalv omkull utan ryggskydd for 3-4 veckor sedan...
...Kan tillagga att jag tillhor den generationen som tror att vi ar stalmannen...

/A

Här är en som du kan fråga !!!
(Han säger ju själv att han känner sig som honom)

Får jag en godis nu...?:banana :hihi

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Vem den där grabben med stålmannentröja än är så tror jag han är ganska ledsen över att den här tråden inte startades av en snygg tjej istället! :ghey

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...