PippiT
Professionell mobbare
Mycket onödiga inlägg av vissa!
Vissa människor har inte skrivandet förmåga men kan prata för sig, och andra tvärtom och efter att träffat Nash inreal så kan jag säga att han är en trevlig snubbe som många skulle trivas med. Så jag förstår inte vissas kommentarer, jävligt idiotiska. Varför inte skriva på ett sätt som om ni pratade med personen öga mot öga, eller just ja alla blir ju så hÄfTiGa på SH och ska vara så hårda, men på många mc träffar och körningar brukar dessa personer vara tvärtom, det har man fått erfarna ett par ggr inom alla intressen man haft.
Kan inte annat än hålla med, dock så är Nash ganska härdad då det gäller att bli småtrakasserad. Tro mig. Han är dessutom ganska bra på det själv och det är det man gillar med honom. En kul kille som inte blir ledsen i ögat för att nån tråkar honom. Han tråkar lika mycket själv och har nästan alltid glimten i ögat.
Han har blivit minst lika tråkad här på jobbet för sin Moppe (Suzuki GS 500 E) men idag när han kom på nya fina Daytonan så svalde dom ganska fort. Folk som gillar att tråka andra och menar allvar med det saknar nog oftast något i sitt liv själva.
Bully eller Bullshit som min tjejpolare kallar dig för att hon inte hörde vad ditt nick va. Du är trevlig du oxå.
Pippi