Vem har Superman tröja på sig?

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Va ute en snurr idag med 2 polare och stötte på en snubbe som hade en TAJT Babyblå Superman tröja över skinnstället! Lite speciellt och funkar till hojen han åker men är det nån på Sporthoj som känner sig träffad!? Typ 20203 gången man ser gänget, JAG VILL HA REVANSCH! :P

Han kör en Z750, är ca 182 cm lång och bryter på svenska. Har svart/silvrigt skinnställ och limegröna wheelstripes, Har nån sett eller hört det dånade monstret med Akrapipor, ring... 08-720 00 90! Eller SMS gärna, skriv "Leif GW Persson är SLUT som person" och ditt medelande så ska vi försöka väcka Leif efter sändningen slut så han kan svara på era tips! :P

Ja men det är ju så sjukt för snubben har samma tröja JÄMNT så kan inte va så svårt att hitta honom :P SKIT shyst hoj och väldigt egen tröja :P Undrade bara om det va nån här på Sporthoj

Jag såg Batman cykla förbi här innan. Någon som har ett bra tips om var jag hittar samma coola dräkt som honom?

• Gilla
Reaktioner: B89
Men okay FÖRLÅT men jag vill ju gärna veta vem snubben är värkar va ett kul gäng! Ska jag söka hejvilt på Sporthoj då eller kan jag inte bara fråga? :P

Det är nog upplägget med HUR du ställer dina frågor som är problemet.

Men okay FÖRLÅT men jag vill ju gärna veta vem snubben är värkar va ett kul gäng! Ska jag söka hejvilt på Sporthoj då eller kan jag inte bara fråga? :P

Det är ju precis vad nån vill ha efter sig. En stalker med lappen i handen där bläcket knappt har torkat. :D

Last edited:
Läderpojke som letar?

Nä,skoja bara.........eller?

Annars,har oxå skinn,måste jag ha sm-tröja med? :)

Henrik

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...