Vem har Superman tröja på sig?

Jag ser framför mig hur Jörgen imorgon åker till Buttriks och handlar en stålmannen t-shirt. Och sedan till nån reklamfirma för att handla limegrön film och tejpar upp sin Harry-Davidsson grön.

Jag ser framför mig hur Jörgen imorgon åker till Buttriks och handlar en stålmannen t-shirt. Och sedan till nån reklamfirma för att handla limegrön film och tejpar upp sin Harry-Davidsson grön.

sorry man men jörgens hoj är inte ihopsatt än så där sprack det :tungan

Häng med på t.ex. torsdagskörningarna så får du träffa och åka med många sköna lirare på kul kurviga vägar. Ja det finns faktiskt även många kul personer som inte har stålmannentröja på sig.
Du missade kvällens grönjävulskt roliga körning.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163327&page=179

För övrigt såg jag det där med lappen när jag var inne i körkortstråden för en kompis håller på å ta mc-kort.
Jag får säga grattis som faan! Det är helt klart en av de skönaste dagarna som finns när man står där med lappen i handen.

Last edited:
Vadå SPÄND??!?!?!?! vava!! vet du hur jag är när jag är spänd va? seriöst passar du dig inte så ska jag göra en fu burnout mellan dina skinkor!!! så vem är det som är spänd? VA :näsblod

Närå du kan va lugnt är en väldigt avslappnad och lugnt kille, men ibland måste man få säga ifrån när det på alla ställen finns "vuxna" människor som gärna går ihop och går på en person. Och oftast folk utanför för att de försöker hitta en gemenskap med de andra stolparna som håller på. De mobbade mobbar gärna andra så de inte ska ses som mobbade och hitta vänner genom det.

Tat lugnt,tycker det verkar som NASH är en killle som fixa att hantera lite tråkningar på nätet på det sätt man ska,alltså med en klackspark,är ju få som är seriösa och sanna där ändå.

Jag skulle inte fjanta runt med någon som jag på allvar tror skulle ta illa vid sig,då är det bara attt skita i det,KUNG fotpinne fixar det tror jag(annars är han välkommen att pma mig så lämnar jag)

Henrik

varför dissar ni alla som är annorlunda

HAHHAHAAAA... låter som utvecklingsamtal i skolan :D
Jag tycker det är lite intressant att strö om lite och se vilka pajaser som sålas ut :) Dom flesta skulle säkert inte våga säga ett ord rakt till ens face :)

Kör på jag tycker det är kul som fan :)
Orka va seriös på SH om det inte är nått viktigt forum som typ olyckor eller mecktips!

Häng med på t.ex. torsdagskörningarna så för du träffa och åka med många sköna lirare på kul kurviga vägar. Ja det finns faktiskt även många kul personen som inte har stålmannentröja.
Du missade kvällens grönjävulskt roliga körning.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163327&page=179

För övrigt såg jag det där med lappen när jag var inne i körkortstråden för en kompis håller på å ta mc-kort.
Jag får säga grattis! Det är helt klart en av de skönaste dagarna som finns när man står där med lappen i handen.

Det fattar man ju att den som har stålmannentröja inte åker på den lugna rundan. Han åker väl på Iron Mikes gasahelveterunda, längst fram.

:D Den var kunglig, hur var det nu "Jag ung kille på 125a" när kan de ha varit -05 eller nått?, och han tog det med glimten i ögat och spann på själv.:D

Prcis, så var det!

Trådstartaren var väl egentligen ute efter några resevdelar "mannen" hade, men spann vidare på dejting maner...

Fan att man inte bokmärker sånt, eller togs den bort kanske?

Prcis, så var det!

Trådstartaren var väl egentligen ute efter några resevdelar "mannen" hade, men spann vidare på dejting maner...

Fan att man inte bokmärker sånt, eller togs den bort kanske?

Jag har letat runt och försökt komma på vad tråden hette ända sen du skrev det första om den!!!11:mad: :mad: :sattsigpåhjärnan

Är det den här tråden ni menar?
Du där på rosenhill

:Bugar Tack, nu fick jag garva gott igen :)

Nu när vi ändå är inne på gamla grejer så undrar jag vad killen som var så velig hette här på SH. Han som köpte hoj och hela kittet och sen kom på att det kanske inte var så kul, så han funderade på att köpa en motard istället för att se om det var roligare. Var nåt sånt iaf. Gick väl käpprätt åt.... med hans hojintresse har jag för mig.
Träffade en annan här från SH och vi pratade om det utan att någon av oss kom ihåg namnet på honom :(

Mycket onödiga inlägg av vissa!
Vissa människor har inte skrivandet förmåga men kan prata för sig, och andra tvärtom och efter att träffat Nash inreal så kan jag säga att han är en trevlig snubbe som många skulle trivas med. Så jag förstår inte vissas kommentarer, jävligt idiotiska. Varför inte skriva på ett sätt som om ni pratade med personen öga mot öga, eller just ja alla blir ju så hÄfTiGa på SH och ska vara så hårda, men på många mc träffar och körningar brukar dessa personer vara tvärtom, det har man fått erfarna ett par ggr inom alla intressen man haft.

Tycker också Nash verkar vara en go gubbe. Sjuka trådar han skapar men det är ju bara kul. Många här är så jävla stuck up och det märks att de är små losers IRL. Om 15st har klankat på Nash måste verkligen nr 16 också göra det? Va fan får han ut av det? Töntar.:rolleyes:

De du syftar på är alltid mest anonyma också och har exempelvis aldrig lagt upp nån bild på sig själva för det hade direkt spräckt den präktiga image av allvetande cool Rikard Rättrådig som de har suttit här dag ut och dag in i 4-5 år och filat på :D När de är som busigast slår de till med ett :ligga? eller :tutlurad (för 987364:e gången) och ler tillsammans i mjugg över hur bra och ej utstickande de är.:fyllisar

Btw. Och var är du när vuxenpoängsamlarna går till gemensam attack mot mig då? VA!? Liten, rädd och förkrossad står jag själv mot the Nerd Herd varje gång :lol

Last edited:

För det första så hänger jag inte upp mig på folk på SH. För det andra så har jag en nytagen bild på mig själv i min profil. För det tredje så är det väl självklart att man måste få ha en annan sida av sig själv nånstans än vad man har IRL? Iofs stämmer jag kanske inte så jättebra in på det sista :3freak

Hade ju fortfarande kallat Nash för :skjutspinne ifall/när jag träffade honom IRL :)

För det fjärde så har ju vi redan språkats, så hela mitt inlägg kan väl ifrågasättas också :glömdet

Tycker också Nash verkar vara en go gubbe. Sjuka trådar han skapar men det är ju bara kul.

Jo, Nash är en kul typ, hade han inte själv garvar åt fotpinnegrejen så skulle jag inte ha dragit upp det.

Dom roligaste typerna är ju dom som bjuder på sina egna tillkortakommanden istället för att som jag dra upp andras!
(men är man perfekt som mig måste man ju, man gör ju aldrig egna misstag)

För det första så hänger jag inte upp mig på folk på SH. För det andra så har jag en nytagen bild på mig själv i min profil. För det tredje så är det väl självklart att man måste få ha en annan sida av sig själv nånstans än vad man har IRL? Iofs stämmer jag kanske inte så jättebra in på det sista :3freak

Hade ju fortfarande kallat Nash för :skjutspinne ifall/när jag träffade honom IRL :)

För det fjärde så har ju vi redan språkats, så hela mitt inlägg kan väl ifrågasättas också :glömdet

Jo, Nash är en kul typ, hade han inte själv garvar åt fotpinnegrejen så skulle jag inte ha dragit upp det.

Dom roligaste typerna är ju dom som bjuder på sina egna tillkortakommanden istället för att som jag dra upp andras!
(men är man perfekt som mig måste man ju, man gör ju aldrig egna misstag)

Det är ingen av er jag menar, ni har alltid glimten i ögat på ett bra sätt och bara det att ni tog åt er lite bevisar att ni är reko tycker jag. Fan, det är ju vi som är nattsuddarna. Skulle aldrig baktala er 'kolleger' :hihi

Det finns dock andra som aldrig skriver nåt annat än samma moralpredikningar eller kör samma bessrande tråkningar som alltid. Torrbollar mao. :död

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...