vem blir fullast hos väder?

rösta nu

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Kära sporthojsvänner ja e lessen att behöva säga det men ni har fått en värdig motståndare..... han heter Stojfan.... danne, wassis å city ni vet va ja menar;)

Kära sporthojsvänner ja e lessen att behöva säga det men ni har fått en värdig motståndare..... han heter Stojfan.... danne, wassis å city ni vet va ja menar;)

Han hette tingeling nyss...?
Saken är ju den att det går mycket sprit i den kroppen och när han väl är full så har jag redan däckat :fakta

"3. Väder dricker bara maltwhisky"

Hur fan visste du att jag bara dricker maltwirre?!?! :va Det var ju min lilla hemlighet :rofl
tja.. beställer man en Retta-09;a bara sådär så är man ju finsmakare, det hör liksom ihop:D

föresten... reservera en fåtölj, jag tänker fira pollvinsten i framstupa sidoläge, eller har du altan?:rofl :fyllisar :fyllisar

Last edited:

Är han verkligen en värdig motståndare? De sista gångerna jag stöt på han i öl-sammanhang har han varit nykter.

tingeling här och jag ska sopa banan med er alla jag ska dryckandet till en ny nivå

Tssss. Lille lille tingeling, Nu får du allt lugna dig :dummer Det finns hårt motsånd som du ser, Canidae, Wass och jag själv som jag vet om :dricka

Jag ska dricka en del Whiskey :Rockbanan

:)

hmm fint väder o öppet hus på "homocenter i götet" i helgen, man kanske får ta drickandet på normal nivå så man kan provåka nåt skräp; ););) nån som har lust o samåka till götet på söndagen eller ska alla vara fulla som ägg??!

hmm fint väder o öppet hus på "homocenter i götet" i helgen, man kanske får ta drickandet på normal nivå så man kan provåka nåt skräp; ););) nån som har lust o samåka till götet på söndagen eller ska alla vara fulla som ägg??!

Fulla som ägg :yoparty

Back