vem blir fullast hos väder?

rösta nu

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ha, ha, fy fan, jag leder fortfarande :yoparty shit det här kommer inte att bli lätt...

Men gubbar (och tjejer), jag blir +1 som det så fint heter och jag kan nästan garantera att polaren kommer att dricka mest, om han sedan blir fullast också, det återstår att se (han kommer ju från Karlskrona :) ).

Vill bara meddela att jag inhandlat en flaska Explorer så ikväll blir det spritfylla :dricka
Ni som känner mig vet att jag brukar dricka öl... det finns anledning till varför jag brukar dricka öl å inte sprit :fakta

:fyllisar

Vill bara meddela att jag inhandlat en flaska Explorer så ikväll blir det spritfylla :dricka
Ni som känner mig vet att jag brukar dricka öl... det finns anledning till varför jag brukar dricka öl å inte sprit :fakta

:fyllisar

EN flaska :va skulle det inte vara fest ikväll? Trodde ni dalslänningar kunde dricka...

:glömdet

HA... Jag vann pollen, jag började igår o är fortfarande stenknall:fyllisar :fyllisar hahahaha

väder< vilken tid tar du emot vid dörren?? Välkomstdrink? röda mattan? :) :)

Välkomstdrinkarna har ni väl med er själva. Svart matta har jag ihoprullad i "förrådet" så inget av det blir det, höhöhö. Fan jag är bakis sen thn igår så det blir väl lätt att komma igång ikväll :D

förresten Canidae har inte du kvar den där hojfilmen ja lånade av dej:confused: den e ju ett MÅSTE ikväll :Bugar

Håller f ö på att ladda ner Superpole och Race 1 från Qatar igår/idag, Superbike alltså. Kan ju vara nåt att kika på, iaf tills alla kommmit på plats :)

Det låter mycket bra de :tummenupp

Jag och RäjserMus kommer in om ett par timmar och börjar hinka :fyllisar
Hoj på er så länge.

Instämmer med Kenny.. Lite stelt å tråkigt med ban-åkar filmer...?

ja va f-n ta med hela arsenalen me moviesar, bara det öser fett, jag råkar ha den främsta banåkarfilmen nånsin, nämligen en dokumentär med doohan Rossi mfl "faster heter den märkligt nog" mycket mellansnack och tuffa dueller dom tar upp på nära håll, intresse? ghostfilmerna vill väl ingen se??

laddar fullt nu me finölen:banana

Back