vem blir fullast hos väder?

rösta nu


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Kära sporthojsvänner ja e lessen att behöva säga det men ni har fått en värdig motståndare..... han heter Stojfan.... danne, wassis å city ni vet va ja menar;)
 
Kära sporthojsvänner ja e lessen att behöva säga det men ni har fått en värdig motståndare..... han heter Stojfan.... danne, wassis å city ni vet va ja menar;)

Han hette tingeling nyss...?
Saken är ju den att det går mycket sprit i den kroppen och när han väl är full så har jag redan däckat :fakta
 
"3. Väder dricker bara maltwhisky"



Hur fan visste du att jag bara dricker maltwirre?!?! :va Det var ju min lilla hemlighet :rofl
tja.. beställer man en Retta-09;a bara sådär så är man ju finsmakare, det hör liksom ihop:D

föresten... reservera en fåtölj, jag tänker fira pollvinsten i framstupa sidoläge, eller har du altan?:rofl :fyllisar :fyllisar
 
Last edited:
Kära sporthojsvänner ja e lessen att behöva säga det men ni har fått en värdig motståndare..... han heter Stojfan.... danne, wassis å city ni vet va ja menar;)

Är han verkligen en värdig motståndare? De sista gångerna jag stöt på han i öl-sammanhang har han varit nykter.
 
tingeling här och jag ska sopa banan med er alla jag ska dryckandet till en ny nivå
 
Tssss. Lille lille tingeling, Nu får du allt lugna dig :dummer Det finns hårt motsånd som du ser, Canidae, Wass och jag själv som jag vet om :dricka

Jag ska dricka en del Whiskey :Rockbanan

:)
 
hmm fint väder o öppet hus på "homocenter i götet" i helgen, man kanske får ta drickandet på normal nivå så man kan provåka nåt skräp; ););) nån som har lust o samåka till götet på söndagen eller ska alla vara fulla som ägg??!
 
hmm fint väder o öppet hus på "homocenter i götet" i helgen, man kanske får ta drickandet på normal nivå så man kan provåka nåt skräp; ););) nån som har lust o samåka till götet på söndagen eller ska alla vara fulla som ägg??!

Fulla som ägg :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top