Goodstuff skrev:Det var väldigt snällt skrivet om än helt korrekt. Under minuten var jag aldrig med TRX.en men ett gäng tider strax över körde jag trots allt. 1.00.6 ungefär. Jag är smickrad över att inte ha fått en enda röst.
Jag finner två stora anledningar till att det går så långsamt.
1. Tid.
Jag har spenderat alldeles för lite tid i sadeln på min TZ. Min firma omsätter hälften av årsomsättningen under juni/juli/augusti vilket krockar utmärkt med alla tävlingar. Har blivit pappa gör det inte enklare att köra så mycket som man vill. Tiden är ju som bekant pengar och det gör det svårt att ta ledigt när man jobbar alla helger utom två under maj/juni/juli/augusti vilket återigen visar sig i för lite körtid. Kör man inte så går det långsamt.
2. Rädsla.
Jag har blivit rädd när jag kör. Jag tänker för mycket på hur ont det skulle göra både i kroppen och i plånboken om jag körde omkull. Hur det påverkar körningen fattar vem som helst.
Till SM:et på Gelleråsen ska jag i varje fall inte vara rädd....![]()
Mumlans bok med 999 undanflykter har hittat till bokbussen va?
Med facit i hand skulle du ha behållt T-rexen och kört classicloppet på Sviesta en gång om året.
Edit: Eftersom du inte hade någon röst innan så fick du en av mig. Bara för att jag tycker om dig och inte vill att du skall fattas något.
Last edited:
Det fanns en seriös anledning till att mitt mål inför säsongen 2004 bla var att vara snabbare än Torkel in i esset.