Vem är mest talanglös

Helt klart är den sämste RR föraren

• Antal röstningar
    0
oFFkeFF skrev:
Ja, vem fanken är inte talanglös, som tur väl är kan man ju träna, och det har ju du råd med gamlot, det verkar dock inte hjälpa allt för mycket ändå :7peta :lol

Går in på oFFkeFFs (satan, svår stavning....) linje!
Alltså, frågan är om det ens finns någon konkurrent till första priset. Det är en bedrift att efter......:

1 besök på Ringen
16 endurance
22 klubbmästerskap
36 dagar som föråkare, SMC
126 onsdagsträningar på Falken
452 tisdagsträningar på Knutstorp
samt MINST 66 458 mil på landsväg.....

...fortfarande inte få upp flåset.......

Jalle skrev:
Går in på oFFkeFFs (satan, svår stavning....) linje!
Alltså, frågan är om det ens finns någon konkurrent till första priset. Det är en bedrift att efter......:

1 besök på Ringen
16 endurance
22 klubbmästerskap
36 dagar som föråkare, SMC
126 onsdagsträningar på Falken
452 tisdagsträningar på Knutstorp
samt MINST 66 458 mil på landsväg.....

...fortfarande inte få upp flåset.......
Dock förbättrar jag fortfarande mina varvtider, om jag tränar i 10 år till så kommer jag att bli snabb som en blixt.....

Du däremot går åt fel håll, men vi får väl se på SRW nu på söndag :yoparty

Gazza skrev:
De blir spel mot ett mål hahaha

v-gurra igen? Var inte han inspärrad?

Edit; Hagster är iaf inte genuint talanglös. Han la ett par snygga varv med en ganska fin ombromsning på GR innan han var först ut i kalkfållan.

t-rex skrev:
v-gurra igen? Var inte han inspärrad?

Ny medicinering och en öppenvårdsreform har gjort att han synts till på nätet igen.

I övrigt lägger jag ned min röst. Såhär från den digitala ringsiden så verkar samtliga alternativ vara lika talanglösa masokister. Att samtliga dessutom slänger ut större pengar på att förnedras i läder på banan än vad de skulle behöva göra på "Moster Agdas Läderpisk-Klubb", där förnedringen dessutom inte skulle vara så publik, gör det hela än mer märkligt.
Nä, loosers är dom allihopa.

benrangel skrev:
Ny medicinering och en öppenvårdsreform har gjort att han synts till på nätet igen.

I övrigt lägger jag ned min röst. Såhär från den digitala ringsiden så verkar samtliga alternativ vara lika talanglösa masokister. Att samtliga dessutom slänger ut större pengar på att förnedras i läder på banan än vad de skulle behöva göra på "Moster Agdas Läderpisk-Klubb", där förnedringen dessutom inte skulle vara så publik, gör det hela än mer märkligt.
Nä, loosers är dom allihopa.
Det är skitkul med RR. Särskilt när man inte behöver köra själv.

Gazza skrev:
O va fan vet du om att köra fort???
:kocko

Är den här nördjäveln på riktigt eller är det en skämtare som jag har glömt bort?

Helt uppriktigt är jag så snabb att nästan alla behöver träna lite för att bli lika snabba men alla kan bli snabbare.

Vad vet du? Imaginär hoj, imaginära kunskaper?

Chrille skrev:
Är den här nördjäveln på riktigt eller är det en skämtare som jag har glömt bort?

Helt uppriktigt är jag så snabb att nästan alla behöver träna lite för att bli lika snabba men alla kan bli snabbare.

Vad vet du? Imaginär hoj, imaginära kunskaper?

Imaginärt liv?

Gazza reggade sig idag. Känns som det är någon på listan som vill flamebaita lite .......... :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back