Vem är mest talanglös

Helt klart är den sämste RR föraren

• Antal röstningar
    0
Goodstuff skrev:
Det var väldigt snällt skrivet om än helt korrekt. Under minuten var jag aldrig med TRX.en men ett gäng tider strax över körde jag trots allt. 1.00.6 ungefär. Jag är smickrad över att inte ha fått en enda röst.
Jag finner två stora anledningar till att det går så långsamt.

1. Tid.
Jag har spenderat alldeles för lite tid i sadeln på min TZ. Min firma omsätter hälften av årsomsättningen under juni/juli/augusti vilket krockar utmärkt med alla tävlingar. Har blivit pappa gör det inte enklare att köra så mycket som man vill. Tiden är ju som bekant pengar och det gör det svårt att ta ledigt när man jobbar alla helger utom två under maj/juni/juli/augusti vilket återigen visar sig i för lite körtid. Kör man inte så går det långsamt.
2. Rädsla.
Jag har blivit rädd när jag kör. Jag tänker för mycket på hur ont det skulle göra både i kroppen och i plånboken om jag körde omkull. Hur det påverkar körningen fattar vem som helst.

Till SM:et på Gelleråsen ska jag i varje fall inte vara rädd.... :3freak

Mumlans bok med 999 undanflykter har hittat till bokbussen va?
Med facit i hand skulle du ha behållt T-rexen och kört classicloppet på Sviesta en gång om året.

Edit: Eftersom du inte hade någon röst innan så fick du en av mig. Bara för att jag tycker om dig och inte vill att du skall fattas något.

Last edited:
Yes! Jag har fått två röster, snart kommer jag och tar dig gsxrelvamiljonerrrrrrrrrr!

Torkel skrev:
Yes! Jag har fått två röster, snart kommer jag och tar dig gsxrelvamiljonerrrrrrrrrr!

Den här pollen har minst 2 st fel,

* Vad gör Torkel på listan? Har ni inte sett inbromsningarna till esset på Linköpings Motorstadion under 2003?? Dessa visade på klar talang!! :yoparty Det fanns en seriös anledning till att mitt mål inför säsongen 2004 bla var att vara snabbare än Torkel in i esset.

* Varför får inte jag vara med, minst 3000 varv på hemmabanan ändå är jag inte snabbare än jättelångsam. :huvet

Strider skrev:
Jag kör ifrån dig varsomhelst, närsomhelst o på vilken hoj som helst.
Jaha det ska vi se i sommar, ska bli intressant att se dig bemästra Misilen som har kort register mellan 9-13 k och är helt död under 9 k :D som att köra en jättestor och tung anabol tvåtaktare.

GSXR1100R skrev:
Kör du bana eller vill du köra bana, har du RR licens, har du roligt....
Och nu så tyckte inte Gazza om att svara, helt klart är det en snoris som gömmer sig bakom tangentbordet, hur feg får man va :tungan

GSXR1100R skrev:
Och nu så tyckte inte Gazza om att svara, helt klart är det en snoris som gömmer sig bakom tangentbordet, hur feg får man va :tungan
Han har svarat flera gånger, men under nicket Strider. Se Svidis inlägg ovan. Detta är humor på hög nivå!

GSXR1100R skrev:
Vafalls är Strider Gazza :va
Mycket tyder på det enligt mig, och som sagt, i så fall skall han ha årets humorpris. Läs om tråden och föreställ dig en vilt skrattande Strider bakom tangentbordet.

Strider skrev:
Blanda inte ihop mig med någon ung hormonstinn grabb bara för att vi råkar köra samma hoj o bo i samma stad. :)
Om han kör din hoj så vet du vem det är :mad:

Strider är mest talanglös för han kör R1:a och är 2 meter långt. DET GÅR INTE! Och så har han typ sjukt långa armar. typ.

Strider skrev:
Ja, det var ju klart att man inte skulle klara sig från att bli nominerad. :mad:

Men hur kan man bli snabb när alla hojar är byggda för att passa folk som GSXR1,65M? Han borde ju vart världsmästare för 20 års sedan.
Pa sa sig, jag ge säftsmäll dirrect :mad: Att skylla på sin kroppshydda är Mumlans favoritursäkt.

Peno skrev:
Mumlans bok med 999 undanflykter har hittat till bokbussen va?
Med facit i hand skulle du ha behållt T-rexen och kört classicloppet på Sviesta en gång om året.
Mumlan skyller på materialet - jag klandrar föraren. Skillnad det serru.

Peno skrev:
Edit: Eftersom du inte hade någon röst innan så fick du en av mig. Bara för att jag tycker om dig och inte vill att du skall fattas något.
Tack som fan. Precis vad jag behöver.

Teddy har ingen röst. Undrar om det beror på att folk inte sett honom köra eller på att han är så förbannat trevlig att man inte kan tycka illa om honom?

För första gången så vinner jag någonting....

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back