Vem är mest talanglös

Helt klart är den sämste RR föraren

• Antal röstningar
    0
Chrille skrev:
Gubbsmurf - måste få grejorna att funka innan vi vet.
Teddy - Är han verkligen långsam?
Goodstuff har inte på listan att göra. Man kan visserligen undra när man ser honom på 250:n. Men han har ju kört en låg 59 (alt. hög 58) på Sviestad med sin TRX 850.

Teddy är inte långsam. Har varit under minuten på Sviestad med sin Aprilia. Behöver ändra sin körstil lite för att utnyttja fördelarna med racern.

stavgren skrev:
Snart läge för en:

:hihi

Till mitt försvar(för en gång skull) så var tog det ett tag även för Swedie att få upp farten......fast det kanske tog tre veckor istället för tre år som för en annan....

Gazza skrev:
O hur väluppfostrad e du då som kallar folk för nördar?

Som man ropar får man svar.

edit/ Slår du upp imaginär så var det inte heller menat som komplimang.

Last edited:
Chrille skrev:
Till mitt försvar(för en gång skull) så var tog det ett tag även för Swedie att få upp farten......fast det kanske tog tre veckor istället för tre år som för en annan....

Schwedie dängde ju till med en 55'a var det väl på sviestad iaf efter hans berömda, "jag körde 56'a bakom carlberg"-uttalande. Så han hade rätt bra fart från start iaf.

oFFkeFF skrev:
Schwedie dängde ju till med en 55'a var det väl på sviestad iaf efter hans berömda, "jag körde 56'a bakom carlberg"-uttalande. Så han hade rätt bra fart från start iaf.

Jovisst. Jag tror han behövde besöka Åsen 3ggr innan han körde tolvor så jag säger inte emot...

Gazza skrev:
O hur väluppfostrad e du då som kallar folk för nördar?

Tror detta är en tjej... den slipade argumentationstekniken som har sin grund i att besvara en fråga/påstående med en motfråga.

"Stå för vad man gör" Nähh det är gammalt, vara precis lika dålig som andra och påvisa det är inne.

Chrille, det var nog bra att du sa det där ändå! Fick mig att önska ännu mer att få dig att ha fel. :)

Får se om jag lyckas hålla uppe farten. Har fått lite lockelse inför nästa år redan. Men vill ju helst köra Yamaha.

En lista på GSXR1100kg's beundrare.....

ako, AleX, AluminiumHead, Ankan, Antus, Bj.O.rn, Borsiin JR, Chrille, ConfuseD, Diablo, Don Quixote, Espen, Fixx, Freppa, G-MAN, Gazza, glenoyne, GUL, Gula faran, hajen5, Hakka, HönaPower, jorpes, Ka11e, Kurvmakaren, LOTTAK, Mad Moose, maol69, MaPe, Martinus, MostWanted, Nalken, Neutral, Nyteknik, oFFkeFF, oscar, pageer, Pirro, Pålle, Rogerr, Rolf88, Simp, Smartswede, sportarn, Strider, Torkel, Tåbbä, verbal-vtr, Zmurfen

Gazza skrev:
Då tycker jag du skal stänga igen glappkäfften. :fatta!

Hitta nått hårdroclforum som pasar dig bättre

Det bara måste ju vara nån som reggat sig på nytt... bara för att driva lite med mobben.

:va annars vette fan hur man kan vara så jävla :kocko

Gazza...dags att erkänna ditt "riktiga" nick eller??

Strider skrev:
Det var en syftning på Mr K inlägg om vilka som röstat på GSXR1100R i pollen, men ditt inlägg han emellan.
Du lika kass som jag är ju, dessutom har du ju en snabb hoj, men inte f-n hjälper det, skiten kör inte sig själv som sagt.

:tungan

Alla som provat Missilen vet att den kräver sin man att bemästra...

Nyteknik skrev:
Goodstuff har inte på listan att göra. Man kan visserligen undra när man ser honom på 250:n. Men han har ju kört en låg 59 (alt. hög 58) på Sviestad med sin TRX 850.

Det var väldigt snällt skrivet om än helt korrekt. Under minuten var jag aldrig med TRX.en men ett gäng tider strax över körde jag trots allt. 1.00.6 ungefär. Jag är smickrad över att inte ha fått en enda röst.
Jag finner två stora anledningar till att det går så långsamt.

1. Tid.
Jag har spenderat alldeles för lite tid i sadeln på min TZ. Min firma omsätter hälften av årsomsättningen under juni/juli/augusti vilket krockar utmärkt med alla tävlingar. Har blivit pappa gör det inte enklare att köra så mycket som man vill. Tiden är ju som bekant pengar och det gör det svårt att ta ledigt när man jobbar alla helger utom två under maj/juni/juli/augusti vilket återigen visar sig i för lite körtid. Kör man inte så går det långsamt.
2. Rädsla.
Jag har blivit rädd när jag kör. Jag tänker för mycket på hur ont det skulle göra både i kroppen och i plånboken om jag körde omkull. Hur det påverkar körningen fattar vem som helst.

Till SM:et på Gelleråsen ska jag i varje fall inte vara rädd.... :3freak

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back