Vem är mest talanglös

Helt klart är den sämste RR föraren

• Antal röstningar
    0
Hahaha, det är iaf nån som leder ganska solklart.

Men frågan är om det inte beror mer på ålder och feghet att det inte går så snabbt. Helt talanglös är gamlot nog inte.

hoho, en antitråd!

lägger min röst på gamlot!

En annan kul grejj vore en poll om vem som bortförklarar sig mest?

Mister Felpanik borde ligga bra till...

/B

Bj.O.rn skrev:
....

/B

Va?? Har Mumlan legat av sig eller stämmer inte den gamle "There can be only one!" ?? :va

Bj.O.rn skrev:
hoho, en antitråd!

lägger min röst på gamlot!

/B

Kanske det, men inte bäst till...

Chrille skrev:
Va?? Har Mumlan legat av sig eller stämmer inte den gamle "There can be only one!" ?? :va

Teorier är till för att motsägas. Mummelhumlan är iofs bra på det, han har en fin utgångsnivå så att säga då han var helt enastående i grenen i fråga för något år sedan. Vem minns inte klassiker som glasade belägg..

Nykomlingar finns dock och dom vill upp på toppen. Du var förresten inte helt kass heller förra året då det erbjöds både det ena och det andra, men nej, undanflykterna fullkomligt haglade för att inte köra..

/B

Jamenvasatan jag har ju slagit Freppa i alla rejs.

Chrille skrev:
Efter din sorti behöver jag inte boken med 999 ursäkter. Jag har vidarebefordrat den till Nypanik, han har redan haft användning för den.

GSXR1100R skrev:
Jamenvasatan jag har ju slagit Freppa i alla rejs.

Nu skall vi se. Efter alla dessa år du kört, vad har du haft för tider på banorna hitentills?

Falkenberg? Jag körde skitångsamt. 54,6 som bäst.
Anderstorp? Jag sög. 1,52,891 som bäst.

Och vad gjorde herrn som bäst på dessa banor? Dessa banor som han kört hur många gånger? Själv är det första gången på båda banorna. Watch out - Snart har jag kört en hel säsong.....

Kom igen, det här måste nästan Hagster vinna. Hur kass är man inte när man säljer hojen direkt efter ett rejs. Eller rejs och rejs, att klota på warmupen är ju knappt ett rejs.
Och på svista körde han ju "sitt eget rejs". Vilket är helt förklarligt när det går på 1.12-tider.

När det gäller bortförklaringar så kommer jag iallafall komma starkt inom nåt år. Jag måste bara öva på accenten a'la rossi. "Yes'a, it'a was a problem with'a da brakes, böt'a da mekkaniqs is'a working on it'a. I'a feel'a confident befor'a da race. A."

Victor skrev:
Kom igen, det här måste nästan Hagster vinna. Hur kass är man inte när man säljer hojen direkt efter ett rejs. Eller rejs och rejs, att klota på warmupen är ju knappt ett rejs.
Och på svista körde han ju "sitt eget rejs". Vilket är helt förklarligt när det går på 1.12-tider.

Jag körde 1.04 tider på Sviesta! :mad: :näsblod

Kom på att jag körde om Freppa på gotland så jag borde flytta min röst. Fast jag har nog högre vurpstatestik så det kanske tar ut sig. :3freak

Inte en sportmössa att du körde om mig på Gotland. MÖJLIGEN om det var när vi glömde däckvärmare, men jag tror du vurpat då, så.... Nope.

Ni har ju inget att komma med
Jag e kassare än alla er tillsammans
Kom ju sist i senaste VM
De ni :arsele

Hjulben

RTR skrev:
Ni har ju inget att komma med
Jag e kassare än alla er tillsammans
Kom ju sist i senaste VM
De ni :arsele

Hjulben

Hehe, du var där, vi andra ingenstans.. vad har du för ursäkt? hoho

/B

Ja, vem fanken är inte talanglös, som tur väl är kan man ju träna, och det har ju du råd med gamlot, det verkar dock inte hjälpa allt för mycket ändå :7peta :lol

Freppa skrev:
Inte en sportmössa att du körde om mig på Gotland. MÖJLIGEN om det var när vi glömde däckvärmare, men jag tror du vurpat då, så.... Nope.

Är nästan 100 på att jag tog dig på yttern i myskohögern som vände banan samt på innern innan snabbvänstern.

Hade inte du 74 på hojen?

Sen provkörde du annelis hoj va? DÅ körde du ifrån mig vet jag, men då körde jag mårtens hoj. Annars är jag nästintill säker på att jag körde om dig.

Min penis är större än din penis. Och chansen att du körde om mig (om du inte såg ut som Swedie eller DonQ) är obefintlig :)
Sedan delade jag iofs hoj, men med en kille som är snabbare än mig....

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back