Ulvheden
Äntligen med hoj igen :)
Cujo skrev:lägger ner den här tråden nu, ni är (nästan) allihop får! Bääää, på er!![]()
Bääääää!
/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cujo skrev:lägger ner den här tråden nu, ni är (nästan) allihop får! Bääää, på er!![]()
Bääääää!
/
KawaChris skrev:
tobbeviking skrev:Enligt länken är ju både för och motsidan lika stora fascister.
Eller tolkar jag det bara inte på ditt vis nu?
Fast man kanske hellre ska kalla "smitarfuckon" för "anarkistfuckon"?
".......förvisso kan åsyfta någon man anser har en fascistisk läggning, men också den som bara har en stark vilja och övertygelse i någon sak."
Så man kan ju undra om man ska kalla ngn fucko överhuvudtaget?
//Tobbe

Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.KawaChris skrev:Anarkist för du gärna kalla mig för, men det skulle var trevligt om vi kunde sluta kalla varandra för fuckon..![]()
kjuze skrev:Nu läste jag inte vad som stod där men andledningen till att jag är så säker på min sak är att jag pratade med en proffesor i statsvetenskap om exakt detta och han sa att alla som kallade poliser för facister pga av att dem utövar auktoritet har inte en aning om vad dem pratar om.
Så jag litar på det ;-)

tobbeviking skrev:Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.![]()
![]()
//Tobbe

tobbeviking skrev:Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.![]()
![]()
//Tobbe

. Min flickvän säger bara åt mig att lägga ner och inte låta mig luras...Får man följa med?tobbeviking skrev:Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.![]()
![]()
//Tobbe

Får man fråga vad du jobbar med? Eftersom du har såna krav på vad som är ett yrke så borde mitt yrke inte vara ett yrke, jag kör långtradare. Det krävs ingen flerårig gymnasieutbildning för att göra det, men det ger mej en inkomst iallafall, så att jag slipper bli en bespottad lappnisse.Cujo skrev:Enligt mig, inget riktigt yrke. Visst kan man arbeta som fångvaktare, men som jag sa ett riktigt yrke kräver någon form av flerårig utbildning.
/
Jag tycker att du ska läsa en ordbok så du inser vad en fascist är. Definition, tack!KawaChris skrev:Jag tycker vi inför ett nytt ord för dom som alltid är på maktens sida var sig det gäller hastighetsgränser, parkeringsvakter eller försäkringar: 'fascistfucko'
ännu en helt urflippad tråd som bygger på omognad och olika samhällsvärderingar, i like it 
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |