Ulvheden
Äntligen med hoj igen :)

Cujo skrev:lägger ner den här tråden nu, ni är (nästan) allihop får! Bääää, på er!![]()
Bääääää!
/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cujo skrev:lägger ner den här tråden nu, ni är (nästan) allihop får! Bääää, på er!![]()
Bääääää!
/
KawaChris skrev:
tobbeviking skrev:Enligt länken är ju både för och motsidan lika stora fascister.
Eller tolkar jag det bara inte på ditt vis nu?
Fast man kanske hellre ska kalla "smitarfuckon" för "anarkistfuckon"?
".......förvisso kan åsyfta någon man anser har en fascistisk läggning, men också den som bara har en stark vilja och övertygelse i någon sak."
Så man kan ju undra om man ska kalla ngn fucko överhuvudtaget?
//Tobbe
Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.KawaChris skrev:Anarkist för du gärna kalla mig för, men det skulle var trevligt om vi kunde sluta kalla varandra för fuckon..![]()
kjuze skrev:Nu läste jag inte vad som stod där men andledningen till att jag är så säker på min sak är att jag pratade med en proffesor i statsvetenskap om exakt detta och han sa att alla som kallade poliser för facister pga av att dem utövar auktoritet har inte en aning om vad dem pratar om.
Så jag litar på det ;-)
tobbeviking skrev:Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.![]()
![]()
//Tobbe
tobbeviking skrev:Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.![]()
![]()
//Tobbe
Får man följa med?tobbeviking skrev:Då tycker jag vi sluter fred på det och kallar varandra för medmänniskor och vandrar ut på ängen och plockar blommor.![]()
![]()
//Tobbe
Får man fråga vad du jobbar med? Eftersom du har såna krav på vad som är ett yrke så borde mitt yrke inte vara ett yrke, jag kör långtradare. Det krävs ingen flerårig gymnasieutbildning för att göra det, men det ger mej en inkomst iallafall, så att jag slipper bli en bespottad lappnisse.Cujo skrev:Enligt mig, inget riktigt yrke. Visst kan man arbeta som fångvaktare, men som jag sa ett riktigt yrke kräver någon form av flerårig utbildning.
/
Jag tycker att du ska läsa en ordbok så du inser vad en fascist är. Definition, tack!KawaChris skrev:Jag tycker vi inför ett nytt ord för dom som alltid är på maktens sida var sig det gäller hastighetsgränser, parkeringsvakter eller försäkringar: 'fascistfucko'
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |