Halogen
Apajävel!
Det var ju inte jag som ansåg att de jävlades med dem, du har missförstått det hela isåfall.
Haha.. Ok, vi säger väl så. "Jag tycker att det är helt ok"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju inte jag som ansåg att de jävlades med dem, du har missförstått det hela isåfall.
Fan vilken bra tråd!Helt rätt, veganer (masspsykos!!!) får de gärna vara men duger inte Mackedonkenkräppet så får de la skita i och äta.
Men nu till viktigare saker. En granne har satt upp en lapp i sitt fönster som säger "Stöd ungdomens hus" eller liknande, så min fråga till bullen är: var köper man slangbella med bra fjong i?
Det var ju det du nyss inte tyckte, om vissa får speciakost så särbehandlas de.
Det här var ett ypperligt tecken på rättvisa, alla fick McDonalds svampiga burgare.
Men, som bekant är sådana där medelklasskommunister omöjliga att tillfredställa.
Som vegan vill man inte äta bröd som det legat kött på.
Jag anser att alla bör behandlas lika. D.v.s. alla bör få mat de kan äta.
Lägg av, det var ju helrätt..........MASSA TEXT..........
Upploppen i Köpenhamn är inne på dag tre.
Totalt har 500 personer gripits. Fem svenskar sitter häktade.
Då kan man fan vara utan mat.
och du har läst vad jag har skrivit märker jag....![]()
är det inte dags att lägga ner den här diskussionen nu? Folk borde väl insett det bisarrt löjliga redan efter sida 2..
E du vegan eller?!
Ännu en till som inte kan läsa ordentligt...![]()

Fantastisk tråd där majoriteten inte har någon verklighetskoppling alls utan kör stenhårt på fördommar. Skulle vilja inflika en del saker i debatten då många bara verkar ha läst löpsedlarna på expressen....
1. Ungdomshuset må ursprungligen vara ockuperat men på 80-talet gavs det till den organisationen som drivit det sedan dess. 2003 (tror jag det var) drogs gåvan dock tillbaka och CPH stad sålde stället till religösa tomtar något som både är märkligt då man inte tar tillbaka en gåva och framförallt är det onödigt provocerande att sälja det till en förening som säger " det är guds vilja att vi skall ha fastigheten". Det var tom så att CPH stad inte utlyste någon budgivning på fastigheten utan den såldes genom någon form av vännskapskorruption, provocerande i sig.
Alla kan äta kött, det är inte så att de är allergiska. De vill inte äta kött, fine. Jag vill inte äta blodpudding men hamnar jag i finkan så bör jag inte göra det till någon annans problem.
Naturligtvis ska ingen tvingas äta något de inte kan äta eller som är farligt för denne att äta.
Tror du Skandiadirektörerna fick en reninnerfilé med färska trattar i häktet? De ville säkert inte äta fängelsemat heller. Tough shit.
Som polis i en demokratisk stat bör man sträva efter att bete sig bättre än folk som kastar sten eller skriker "snutjävel" oavsett om personen i fråga är vegan, fotbolls-huligan eller H-A-medlem.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |