Veganer serverades hamburgare

Att jag först inte besvarade berodde på att jag var upptagen med andra saker än att sitta på internet.

Jag har tappat lusten att diskutera med dig, du förolämpar och vet inte att bete dig som folk.

Man brukar tappa lusten att diskutera när man får visat för sig att man är ute och cyklar, och inte kan argumentera längre. Hejdå :hej

/.../ vi vet ju för fabian ingenting om vad som hänt egentligen
/.../
Nu ligger inte artikeln kvar heller, men det som ursprungligen stod var att halva provokationen tydligen bestod av att McDonalds har någon typ av profil som slöddret inte gillar. Är det också ett giltigt argument tycker du?

Nej, vare sig du eller jag var där men jag har utgått från hypotesen att polisen faktiskt utförde den här grejen, jag har fått för mig att de i tråden som har berömt ett sådant beteende också har utgått från att den provocerande handlingen faktiskt utfördes, annars har ju varken jag eller mina meningsmotståndare något att tala om i den här tråden.

Att det är allmänt känt att ungdomarna ogillar McDonalds är ju en del av provokationen, hoppas det besvarar din fråga.

Jag är antagligen i Köpenhamn oftare än vad du är. Jag åker dock inte dit för att studera flumvänsterns stenkastarteknik, eller lära mig hur man bäst döljer ansiktet innan man tuttar fyr på vanliga människors egendomar, utan jag åker dit för att föra en trevlig och gemytlig tillvaro i de demokratiska delarna av Köpenhamn, där jag har mina vänner.

Allt blir bättre om man bara demoniserar lite och delar in folk i små fack....:rolleyes:

Vill du tro att verksamheten huvudsakligen handlade om att kasta gatsten, dölja ansiktet och röka suspekt tobak så är det väl bara ett kvitto på hur inskränkt du är.

Vill du tro att verksamheten huvudsakligen handlade om att kasta gatsten, dölja ansiktet och röka suspekt tobak så är det väl bara ett kvitto på hur inskränkt du är.

Nejdå, något sådant har aldrig förekommit i Köpenhamn.

Nejdå, något sådant har aldrig förekommit i Köpenhamn.
Nu har du så låg nivå på din argumentation att det är patetiskt att du kan anklaga andra debatörer för att hålla bristfällig nivå.....

Klart detta förekommer men att kategorisera alla som i någon form sympatiserar med ungdomshuset för terrorister och dömma ut verksamheten i tron om att det bara är stenkastning och förberedelse inför upplopp är löjligt och visar hur icke påläst du är.

Klart detta förekommer men att kategorisera alla som i någon form sympatiserar med ungdomshuset för terrorister och dömma ut verksamheten i tron om att det bara är stenkastning och förberedelse inför upplopp är löjligt och visar hur icke påläst du är.

I vilket inlägg har jag påstått detta?

Faktum kvarstår att huset övertogs med olagliga och terroristliknande metoder (en grupp människor ockuperar en byggnad de inte har rätt till, och claimar att det nu är deras). Politikerna gav för 25 år sedan vika för denna handling, antagligen för att undvika bråk, och lät dem hållas. Nu har politikerna tröttnat på att dalta. Vill man inte göra rätt för sig och följa de demokratiska spelreglerna får man skylla sig själv. Alternativt flytta till Kuba.

Edit: "Klart detta förekommer" låter som om det är något enstaka rötägg bland ett gäng oskyldiga tonåringar som bara träffats över en kopp kaffe. Hur många var det som omhändertogs nu igen? 600?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back