Veganer serverades hamburgare

Jag hade inte varit det minsta lilla orolig för att låta en neutral person jämföra våra inlägg, räkna hur ofta vi har blivit bannade eller fått påtalande från moderatorerna, eller någon annan, på detta forum! Så din irritation säger nog mer om dig än om mig.
Att jag går dig på nerverna det vet jag om, det enklaste sättet att irritera dig är ju att bara fråga var du har fått all din kunskap eller utbildning ifrån. Konstigt nog är det tydligen väldigt känsligt.
Så antingen får du skaffa dig kunskap eller fortsätta att bli irriterad...:felämne

Nog om det nu!

Det är väl bara att läsa i den här tråden så ser man hur du direkt kommer in med din raljanta stil, pekpinnar och dryga attityd. Läs själv, för läsförståelsen har du ju i alla fall vad jag vet. :)
Och att jag skulle vara irriterad för att du är ouppfostrad? Näe, nu tillskriver du dig lite väl hög betydelse i mitt liv faktiskt. ;)
Tycker bara du likt alla andra kan ta dig en funderare över hur du uppfattas, jag gör det emellanåt och kan konstatera att jag sannolikt är rätt dryg. :banana

Är det bara en fördom att stenkastande ungdommar är veganer ?

Tydligen inte.
Och det fina i kråksången:
Att vara vegan kommer anses ännu mer suspekt även i framtiden. :D

Last edited:
kan konstatera att jag är rätt dryg. :banana

Att vara vegan kommer anses ännu mer suspekt även i framtiden. :D

Känner en vegan, 14 år, helt störd på 2 månader i sällskap med likasinnade :näsblod

som att prata med en staketstolpe numera...

Ge dem varsin banan istället....

De verkar ju tro att de befinner sig i djungeln iaf ju... inga regler, inga lagar?? :va

Men nog är det väl så att folk som inte har ätit kött på länge mår riktigt dåligt om de plötsligt återgår till en karnivor livsstil?
Lite osäker på den saker måste jag erkänna, men jag tror mig minnas mig ha fått information i den stilen.

I vilket fall är det lite vid sidan av ämnet i sig anser jag, då provokationen var det jag ansåg vi pratade om

Jag vet inte hur veganer reagerar på kött, men vi vet ju för fabian ingenting om vad som hänt egentligen. Hade de föranmält sina önskemål? Har det belagts att de var veganer? Fanns det någon annan mat att tillgå? Var det en provokation? Har läkare undersökt dem? Blev någon sjuk?
Problemet är väl i det här fallet den ofantliga summa pengar som spenderats på ett jäng skitstövlar, knappast att de fick mat. Jag ska personligen åka dit och bjuda dem på falafel om de i sin tur betalar skadegörelsen, polisinsatsen och all annan kostnad samhället får uppbära för deras dekadenta livsstil. P-E-R-S-O-N-L-I-G-E-N :fakta
Jag ska fan göra falafeln halal också. :mad:

Nu ligger inte artikeln kvar heller, men det som ursprungligen stod var att halva provokationen tydligen bestod av att McDonalds har någon typ av profil som slöddret inte gillar. Är det också ett giltigt argument tycker du?

som att prata med en staketstolpe numera...

Kan jag utan svårigheter föreställa mig.

Last edited:
Dom ska ha STOCK, då har dom fan inte en tanke på att kasta sten, inte lust heller...

Förr i tiden bestraffades folk med stegling (dvs man knäckte benen på dom) eller allmän bespottning.

Idag får de kött istället för grönsaker. Snart kommer väl Amnesty och gnäller också.

Jag tycker vi borde återinföra strupstocken.:yoparty

Ladbrokes är nu nere på 1.05 på att Kapten Syfilis inte kan ge ett trovärdigt svar på de frågor som vi alla ställt ett flertal gånger. Nog dags att hysta in mille på det.

Last edited:
Förr i tiden bestraffades folk med stegling (dvs man knäckte benen på dom) eller allmän bespottning.

Idag får de kött istället för grönsaker. Snart kommer väl Amnesty och gnäller också.

Eller skicka amstaffgängets vovvar på träningslägret i köpenhamn, så kan veganerna gulla lite med jyckarna...:D

Nä, jag håller på att får dessa snorungar smak på nuppa istället så skiter dom i att slänga grus i maskineriet.

Berättade de kriminella terroristslynglen för polisen att de var veganer innan polisen åkte och handlade käk? Hur vet du att polisen åkte och handlade McD-burgare enbart för att provocera? För att dina terroristpolare berättat det för dig?

För att svara på din fråga: nej, jag kan inte, som jag även tidigare sagt, inte med exakthet veta om det var för att provocera som polisen handlade på det viset. Om de gjorde det så anser jag det dock vara förkastligt.

Vad de omhändertagna ungdomarna kommunicerade till polisen angående matvanor är jag också okunnig om, även i detta fallet p.g.a. jag inte var närvarande vid tillfället.

Jag tycker att du, först i inlägget där du kallar ungdomarna för mina "terroristpolare" sedan i inlägget där du nämner Ladbrokes har en mycket tråkig stil när du argumenterar.

Känner igen det där, mitt aggressiva beteende sjunker betydligt efter nåra sekunders älskog :D

yapp, vetenskapligt bevisat. :D

aggresivt beteende botas med .*nuppa*å vips, va fredliga alla blev som fick vara med i undersökningen....:tummenupp.

Bra årgångs vin är 1981.:D

Så antingen får du skaffa dig kunskap eller fortsätta att bli irriterad...:felämne

Att du orka att fortsätta och försöka få OT forumsdelen till mer karaktär av disputationssalsargumentation :bladder Så trist får det inte bli...

:yoparty eller gå ett snäpp värre, istället för nötkött ge dem griskött, eller t o m kyckling:skrämd

Förstår inte gnället, alla vet ju att alla veganmuppar trycker i sig kött när dom är hemma hos sin söta rara mor och far. Dags och sluta dalta med radikala vänsterpatrask även i sverige.

Är det så att veganer inte äter sådant som har "ögon" som en ideologi ?

typ mat från fisk, fågel eller annat med ögon...

Men hur gör dom med potatis, dom har ju ögon...och så bor dom ju i små samhällen, det har man ju sett på tv, å morötter, dom bor åxå flera i ett knippe, rädisor likaså....:va

Som sagt, var inte det ett onödigt påhopp?

Fixa din stil, Skalman, fokusera på argumenten och låt bli förolämpningarna...

Får du några bra svar när du citerar och diskuterar med dig själv? Jag ställde några enkla frågor, som du besvarade med att inte besvara. Lönt att försöka hålla en diskussion med dig då. Sedermera kom det det ett svar som helt eller delvis motsäger det du påstått tidigare. M.a.o. - dags för mig att hämta ut degen från Laddies.

Om du inte riktigt hänger med på vad jag menar, kan du ju bläddra tillbaka till dina påståenden om att polisen medvetet provocerat veganerna genom att servera hamburgare. Ett påstående som du nu ändrat till "om det var medvetet..."

Får du några bra svar när du citerar och diskuterar med dig själv? Jag ställde några enkla frågor, som du besvarade med att inte besvara. Lönt att försöka hålla en diskussion med dig då. Sedermera kom det det ett svar som helt eller delvis motsäger det du påstått tidigare. M.a.o. - dags för mig att hämta ut degen från Laddies.

Om du inte riktigt hänger med på vad jag menar, kan du ju bläddra tillbaka till dina påståenden om att polisen medvetet provocerat veganerna genom att servera hamburgare. Ett påstående som du nu ändrat till "om det var medvetet..."

Att jag först inte besvarade berodde på att jag var upptagen med andra saker än att sitta på internet.

Jag har tappat lusten att diskutera med dig, du förolämpar och vet inte att bete dig som folk.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back