Vattensäng o kvällsaktivitet...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Att sova i vatten säng tror jag är härligt.. bara man vänjer sig vid det på några dagar...
Men hur är det med "aktivitet" i en sån säng fungerar det eller utför ni aktiviteten på annat håll?

AleX skrev:
E de ingen som har både vattensäng och flickvän? :va

Jodå... Jag har, mot bättre vetande, haft både och..

Det är smidigare med "vanlig säng" men det funkar ungeför lika..

Dasen ska in.. Gärna i 2:an men man få nöja sig med de hål som bjuds!

Ut o test kör!

AleX skrev:
Att sova i vatten säng tror jag är härligt.. bara man vänjer sig vid det på några dagar...
Men hur är det med "aktivitet" i en sån säng fungerar det eller utför ni aktiviteten på annat håll?

Ut med dej och test kör lite i butiken så får du svar på din fråga :rofl
(så har du provat live och får dej en egen uppfattning av känslan)
Det uppskattas säkerligen på olika viss :)

Biturbo skrev:
....
Dasen ska in.. Gärna i 2:an men man få nöja sig med de hål som bjuds!

HA HA... jag menade inte hål Utan just håll som jag skrev dvs på annan plats men men :hihi

En liten skiss på hur det brukar se ut när man har vattensäng. Obs, vattensängen i detta fall var odämpad och följde med på "köpet" till en lägenhet. Den sågades isär och slängdes ganska omgående kan jag meddela. :D

Bifogat

• h2o.jpg
    h2o.jpg
    22.1 KB · Visningar: 613
Last edited:
Det är ju bara nice om man kan komma undan sex i sängen för en gångs skull... *haha*
Sängen är till för att sova i... :banana

Det går bra att jöka i, men det blir ju lixom vågor alltså :ätapiller
Man får tajma när dom kommer tillbaka, inga problem :)

UrbanTiger skrev:
Bryter ner och analyserar ditt inlägg lite...
Du säger "komma undan sex", detta tyder på att du är missnöjd med ditt förhållande på något sätt. Jag rekomenderar ett byte av partner. Prova först en karl, fungerat inte det så prova en kvinna.
Sängen är till för att sova och samlaga i. Det finns ingen annan naturlig plats i hemmet för att samlaga såvida man inte inreder ett samlagsrum. Har du ett sådant :va

Nej.... Jag skrev "komma undan sex I SÄNGEN om du läser mitt inlägg igen.

Samlagsrum, det är väl alla rum??? Har man bara sex i sängen ser jag det som ett tråkigt förhållande. Antingen det eller så är man väldigt förlegad.

Fixxxer skrev:
Nej.... Jag skrev "komma undan sex I SÄNGEN om du läser mitt inlägg igen.

Samlagsrum, det är väl alla rum??? Har man bara sex i sängen ser jag det som ett tråkigt förhållande. Antingen det eller så är man väldigt förlegad.
Vadå, i sängen är det ju klart skönast. Bara att vända ryggen till när man är klar och somna. :banana

UrbanTiger skrev:
Sängen är till för att sova och samlaga i. Det finns ingen annan naturlig plats i hemmet för att samlaga såvida man inte inreder ett samlagsrum. Har du ett sådant :va

Jag känner en kille som arbetar som samlagsassistent.

ft skrev:
Vad i helsicke gör en sådan?!

enligt uppgift så:

"Håller takten och räknar in till start.
Kommer med små uppmuntrande tillrop och tips under samlagets gång.
Ser till att båda parterna har det så bra som möjligt och finns där för att underlätta kommunikationen dem emellan."

duckie skrev:
enligt uppgift så:

Ser till att båda parterna har det så bra som möjligt och finns där för att underlätta kommunikationen dem emellan."

På allvar??????????

Vad tjänar han?

ja har haft vattensäng, o jag rekomenderar det INTE. Så himla tråkigt o inte kunna göra va man vill, man bara flyter omkring... Man får inget stöd på någe sätt... Väldigt dåligt!

lilltryne skrev:
ja har haft vattensäng, o jag rekomenderar det INTE. Så himla tråkigt o inte kunna göra va man vill, man bara flyter omkring... Man får inget stöd på någe sätt... Väldigt dåligt!

Kan inte annat än och hålla med, iofs har jag bara testat i en odämpad...

duckie skrev:
enligt uppgift så:

Ok snackar vi skott eller flaggviftning när det skall startas ?

Får han ropa saker som tex. -HÄR skall DU få ?

Är detta jobb A-kassegrundande ?

Långa farbron skrev:
Ok snackar vi skott eller flaggviftning när det skall startas ?

Får han ropa saker som tex. -HÄR skall DU få ?

Är detta jobb A-kassegrundande ?

På A svarar samlagsassistenten: "Med rösten. Det är viktigt att vara både lyhörd och diskret under assistansen, dock kan röstnivån stegras mot slutet av sessionen hos alla deltagande parter vilket är alldeles naturligt och även uppmuntras å det bestämdaste."

På B svarar samlagsassistenten (SA) följande: "Det är som att fråga om en hotellstäderska även får dricka en flaska champagne ur minibaren eller klä sig i fruns luxuösa morgonrock."

På C; "Ja naturligtvis. Men bara om man är certifierad, vilket sker i Norge."

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back