Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:E de ingen som har både vattensäng och flickvän?![]()
AleX skrev:Att sova i vatten säng tror jag är härligt.. bara man vänjer sig vid det på några dagar...
Men hur är det med "aktivitet" i en sån säng fungerar det eller utför ni aktiviteten på annat håll?
Biturbo skrev:....
Dasen ska in.. Gärna i 2:an men man få nöja sig med de hål som bjuds!

UrbanTiger skrev:Bryter ner och analyserar ditt inlägg lite...
Du säger "komma undan sex", detta tyder på att du är missnöjd med ditt förhållande på något sätt. Jag rekomenderar ett byte av partner. Prova först en karl, fungerat inte det så prova en kvinna.
Sängen är till för att sova och samlaga i. Det finns ingen annan naturlig plats i hemmet för att samlaga såvida man inte inreder ett samlagsrum. Har du ett sådant![]()
Vadå, i sängen är det ju klart skönast. Bara att vända ryggen till när man är klar och somna.Fixxxer skrev:Nej.... Jag skrev "komma undan sex I SÄNGEN om du läser mitt inlägg igen.
Samlagsrum, det är väl alla rum??? Har man bara sex i sängen ser jag det som ett tråkigt förhållande. Antingen det eller så är man väldigt förlegad.

UrbanTiger skrev:Sängen är till för att sova och samlaga i. Det finns ingen annan naturlig plats i hemmet för att samlaga såvida man inte inreder ett samlagsrum. Har du ett sådant![]()
duckie skrev:Jag känner en kille som arbetar som samlagsassistent.
ft skrev:Vad i helsicke gör en sådan?!
duckie skrev:enligt uppgift så:
"Håller takten och räknar in till start.
Kommer med små uppmuntrande tillrop och tips under samlagets gång.
Ser till att båda parterna har det så bra som möjligt och finns där för att underlätta kommunikationen dem emellan."
lilltryne skrev:ja har haft vattensäng, o jag rekomenderar det INTE. Så himla tråkigt o inte kunna göra va man vill, man bara flyter omkring... Man får inget stöd på någe sätt... Väldigt dåligt!
FUBAR skrev:Vadå, i sängen är det ju klart skönast. Bara att vända ryggen till när man är klar och somna.![]()

duckie skrev:enligt uppgift så:
"Håller takten och räknar in till start.
Kommer med små uppmuntrande tillrop och tips under samlagets gång.
Ser till att båda parterna har det så bra som möjligt och finns där för att underlätta kommunikationen dem emellan."
Långa farbron skrev:Ok snackar vi skott eller flaggviftning när det skall startas ?
Får han ropa saker som tex. -HÄR skall DU få ?
Är detta jobb A-kassegrundande ?
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |