Vattensäng o kvällsaktivitet...

duckie skrev:
På A svarar samlagsassistenten: "Med rösten. Det är viktigt att vara både lyhörd och diskret under assistansen, dock kan röstnivån stegras mot slutet av sessionen hos alla deltagande parter vilket är alldeles naturligt och även uppmuntras å det bestämdaste."

På B svarar samlagsassistenten (SA) följande: "Det är som att fråga om en hotellstäderska även får dricka en flaska champagne ur minibaren eller klä sig i fruns luxuösa morgonrock."

På C; "Ja naturligtvis. Men bara om man är certifierad, vilket sker i Norge."
Hahaha, jag tror knappt det är sant :rofl

Frågor:

1. Finns det marknad, har han kunder?
2. Tjänar man bra som SA?
3. Hur "raggar" han kunder?

:)

stoffer skrev:
Hahaha, jag tror knappt det är sant :rofl

Frågor:

1. Finns det marknad, har han kunder?
2. Tjänar man bra som SA?
3. Hur "raggar" han kunder?

:)

1) "Var och en avgör naturligtvis själv sitt behov av samlagsassistans. Vi brukar säga att om du inte klarar av en Mollbergare kombinerad med en Wallenbergare under loppet av två minuter, så har du anledning att tänka över ditt assistansbehov."

2) "Ibland är en hund bara en hund."

3)Vad sägs om följande, mycket säljande beskrivning:

"Själva samlaget är egentligen av totalt underordnad betydelse i sammanhanget! Det viktiga och djärva är istället att släppa kontrollen och stoltheten. Att vara ett med sig själv och samtidigt alla andra. Att glömma prestationer och vinstmöjligheter och istället bara sträva efter helheten och harmonin!

Tänk att släppa alla sina hämningar med en tryggt neutral och uniformerad ledsagare som finns intill. En som kan både hålla handen och le vänligt och uppmuntrande samtidigt som han/hon även kan styra det hela mer målmedvetet och bestämt! Det handlar inte om rollspel eller fantasier! Det handlar om att vara ett med sig själv och alla andra!"

:tummenupp :D :tummenupp

duckie skrev:
1) "Var och en avgör naturligtvis själv sitt behov av samlagsassistans. Vi brukar säga att om du inte klarar av en Mollbergare kombinerad med en Wallenbergare under loppet av två minuter, så har du anledning att tänka över ditt assistansbehov."

2) "Ibland är en hund bara en hund."

3)Vad sägs om följande, mycket säljande beskrivning:

"Själva samlaget är egentligen av totalt underordnad betydelse i sammanhanget! Det viktiga och djärva är istället att släppa kontrollen och stoltheten. Att vara ett med sig själv och samtidigt alla andra. Att glömma prestationer och vinstmöjligheter och istället bara sträva efter helheten och harmonin!

Tänk att släppa alla sina hämningar med en tryggt neutral och uniformerad ledsagare som finns intill. En som kan både hålla handen och le vänligt och uppmuntrande samtidigt som han/hon även kan styra det hela mer målmedvetet och bestämt! Det handlar inte om rollspel eller fantasier! Det handlar om att vara ett med sig själv och alla andra!"

Verkar ju livsfarligt med en vattensäng. Tänk scenariot:
1, du kommer hem med ett ragg lätt plakat.
2, ni hamnar i säng och du(klantigt nog) använder ej gummi.
3. Mitt i akten säger du stopp, jag måste rycka.
4. Du rycker för att slanga ur men då kommer en studsande våg bakifrån och stöter till dig....fattar ni vilka fruktansvärda konsekvenser det kan få!!!

Spinky Spendrup skrev:
En liten skiss på hur det brukar se ut när man har vattensäng. Obs, vattensängen i detta fall var odämpad och följde med på "köpet" till en lägenhet. Den sågades isär och slängdes ganska omgående kan jag meddela. :D

Jag börjar bli väldigt orolig om du och jag har ett förflutet ihop för min odämpade vattensäng följde oxå med lägenheten. Tyckte det var toppen få då kunde man skylla på att det var så jobbigt att ha 6 i sängen så överallt annars i lägenheten var bättre! Fumligt 6 i en odämpad vattensäng skulle alla pröva på!!

Mandus skrev:
Jag börjar bli väldigt orolig om du och jag har ett förflutet ihop för min odämpade vattensäng följde oxå med lägenheten.

Fakk, det verkar som jag inte har riktigt koll på mina sängkamrater. :näsblod

Fast jag sågade sönder vattensängen så det är nog inte den du har. Att tömma ut vattnet tog en hel jädra kväll och natt. Blääh. :5sure

UrbanTiger skrev:
En 15" bas i sängbotten och lite dunka dunka i stereon så slipper man bli svettiig också :banana

Jadu om inte grannarna klagat tidigare då man fumlat i sänghalmen lär dom göra det efter den installationen.

btw. vattensäng suger....

duckie skrev:
enligt uppgift så:

"Håller takten och räknar in till start.
Kommer med små uppmuntrande tillrop och tips under samlagets gång.
Ser till att båda parterna har det så bra som möjligt och finns där för att underlätta kommunikationen dem emellan."

Hålla takt och räkna till start... Har aldrig behövt någon som räknar in till start vid påbörjande av samlag. Inte direkt så att man har "Julgranen" hängades ovanför sänggaveln. "Rött, Rött, Rött, Gult, Gröööööönt", JÖKA!

Och förövrigt, stod någon och skrek tips vid sidan om skulle jag känna det som väldigt störande och framförallt avtändande, lite för mycket lumpen över det hela.

"För i HELVETE menige Vierula, justera vinkeln! Se till att möta motjucket! Se till att placera händerna över brösten innan han stöter! Ettan, för faen, ettan för faen, tvåan är inte öppen ännu!!!"

... nej kalla mig bakåtsrävare och konservativ, men ska det vara fler i sänkammaren (eller annat alternativt rum) föredrar jag en deltagare till istället för Kapten Motjuck med "Svensk Samlagsteknik" i högernäven.

Jag har konstaterat att jag har en tendens att känna alla underliga människor. Jag börjar inse att vad gäller att känna de underligaste människorna kan jag ha mött min överma... eh... överkvinna i duckie! :Bugar

Vilka är en samlagsassistents klienter?

vattensäng är dock inte det bästa allternativet till bra sex, men som sagt. varför inte köra dom aktiviteterna på annat HÅLL. köksbänken funkar bra. :tummenupp

det där med sex-assistent verkar ju rätt interessant. vad ska man ha för gymmnasie utbildning, funkar : fordon / karosseri ? :gnissla

granath_ skrev:
vattensäng är dock inte det bästa allternativet till bra sex, men som sagt. varför inte köra dom aktiviteterna på annat HÅLL. köksbänken funkar bra. :tummenupp

det där med sex-assistent verkar ju rätt interessant. vad ska man ha för gymmnasie utbildning, funkar : fordon / karosseri ? :gnissla

...köksbänken funkar bara med tillräckligt långa män, åtminstone i moderna kök :hihi ...annars kan man använda en sån där barnpall som ungarna står på för att nå upp till handfatet, men då gäller det att inte köra för hårt, kan bli otrevliga överraskningar annars! :rofl :tuttar

gör så här...

1. Se till att kedja fast henne/honom ordentligt
2. Gör en "bomb" på ena sidan för att starta en mindre Tsunami
3. Plugga i och följ strömmen/vågorna

:tungan

sova = +++++ ang,aktivitet så hänger det kanske lite på hur mycket fantasi det går att släppa lös ,, klart du kan få det som i en vanlig binge bara du vill men de e ju de som e de fina me en vattenbinge att de kan komma små överraskande moment ,, ja rent utav akrobatiska ,, men de e ju lite personligt så att säga ,, he he h e

sedan får du se upp om du har fest att ingen rackare rycker ur sladden för uppvärmingen för då blir det jobbigt när vattnet kallnar efter ett tag ,, Brrrrr det har hänt mig nämligen,

kontentan av det hela ,, en helt Ok plats o både sova o kopulera på . :D

AleX skrev:
Att sova i vatten säng tror jag är härligt.. bara man vänjer sig vid det på några dagar...
Men hur är det med "aktivitet" i en sån säng fungerar det eller utför ni aktiviteten på annat håll?

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back