abstruse skrev:Så du menar att hela sporthoj.com är en enda stor stinkande socka som behöver tvättas? Kanske har du en poäng där...
Inga kommentarer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Så du menar att hela sporthoj.com är en enda stor stinkande socka som behöver tvättas? Kanske har du en poäng där...
fwk skrev:Kan ju finnas en hel hög anledningar till att man tar bort tråden istället för att bara stänga den. Så det är nog dumt att döma när man inte vet anledningen.
Fungerar inte att göra som om t.ex nattmänniskor suttit uppe och lagt in 100 inlägg som är svar på påhopp m.m. Jag skulle behöva ta bort typ alla inlägg, och diskussionen skulle se väldigt konstig ut med en massa saknade inlägg. Jag har inte tid, och inte heller nån annan har tid eller vill ta sig tiden att ta bort inlägg för inlägg. Det tar flera timmar ibland om man ska försöka rensa upp en tråd. Jag är inte betald för att göra detta så jag gör det om jag känner för det.HansJ skrev:Jag är lite jobbig, jag vet, men hoppas jag inte kliver på någons tår (Swedies), menar bara väl.
Jag anar varför tråden försvann då jag följde den. Är det inte bättre att ta bort/editera inlägget och påvisa vad som tolereras/inte tolereras på forumet? Pss lär vi oss förhoppningsvis, jag menar, du Swedie kanske kontaktar de inblandade, men vi andra "anar" bara vad som är orsaken. Tycker det är skitbra som jag sett tidigare, med andra trådar som stängs med ett förklarande inlägg. Inga oklarheter, inget tjafs, bara en smäll på fingrarna! Då kanske modererandet inte blir lika jobbigt och folk rapporterar själva stötande inlägg/trådar lite mer aktivt. Just a thought...
Ska se om jag kan hitta en LÖSNING på problemet. Så när jag tar bort en tråd lämnas en förklaring.robbah99 skrev:Jag skrev:
Man trollar inte bara bort trådar, utan låser dom eller lämnar en ny tråd med typ "samma" namn och en liten förklaring.
Swedie skrev:sorry...hehe. överdrev
Swedie skrev:Ska se om jag kan hitta en LÖSNING på problemet. Så när jag tar bort en tråd lämnas en förklaring.
Swedie skrev:Ska se om jag kan hitta en LÖSNING på problemet. Så när jag tar bort en tråd lämnas en förklaring.
Full förståelse att det inte finns tid för sånt, borttagande av trådar är helt OK om man får en liten förklaring. Så länge folk har förståelse och inte börjar tjafsa med dig. Du verkar dock ha nog med skinn på näsan för att hantera dem...Swedie skrev:Ska se om jag kan hitta en LÖSNING på problemet. Så när jag tar bort en tråd lämnas en förklaring.
Egentligen skiter jag i att det diskuteras GR och om han är homosexuellt belagd eller inte. Det är när HAN begär att tråden ska tas bort (då det handlar om honom, bestämmer han) som jag helt enkelt får ta bort tråden. Samma sak om det nu handlar om dig o din familj.robbah99 skrev:För det första: Det kan inte vara sant eftersom morsan sväljer.
Jag har respekt för att du vill ta bort tråden, det brukar du göra när det hettar till kring GR. Det är ju ändå ditt forum. Men det hade varit respektfullt att kanske skapa en ny tråd (med samma) namn och enda inlägget (dessutom låst): Jag vill inte ha diskussioner kring GR's identitet och ev. ihopparningslekar med forummedlemmar.
robbah99 skrev:Man trollar inte bara bort trådar, utan låser dom eller lämnar en ny tråd med typ "samma" namn och en liten förklaring. Massor med folk lade tid på att skriva i tråden. DÅLIGT SOM FAN!!!!
duckie skrev:Mer cred till moderatorer världen över.
SpoonMannen skrev:Go Swedie Go!!!![]()
Utan Swedie stannar SportHojs Sverige!!! :kocko
Alla som inte tycker detta forum är bra kan hoppa över till Bike.se med era moppekompisar!![]()
![]()
Me 2!!!Firefighter skrev:HÅLLER MED FÖREGÅENDE TALARE
duckie skrev:Mer cred till moderater världen över.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |