Nyteknik
Bannad
Swedie; jag ser ett mönster i att trådar om/med GR i tysthet försvinner från forumet just när de börjar hetta till och bli intressanta. Vad är det för slags censur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Swedie; jag ser ett mönster i att trådar om/med GR i tysthet försvinner från forumet just när de börjar hetta till och bli intressanta. Vad är det för slags censur?
Nyteknik skrev:Swedie; jag ser ett mönster i att trådar om/med GR i tysthet försvinner från forumet just när de börjar hetta till och bli intressanta. Vad är det för slags censur?
Nyteknik skrev:Hur är det bra?
![]()
Ghost skrev:Minst en tråd är flyttad till OT iaf.
Varje gång GR trådar dyker upp så är det gratis reklam för filmerna, även om trådarna oftast är negativa så ger det ändå ett visst reklamvärde, speciellt åt våra Moppefuckos[tm].Nyteknik skrev:Swedie; jag ser ett mönster i att trådar om/med GR i tysthet försvinner från forumet just när de börjar hetta till och bli intressanta. Vad är det för slags censur?
GSXR1100R skrev:Varje gång GR trådar dyker upp så är det gratis reklam för filmerna, även om trådarna oftast är negativa så ger det ändå ett visst reklamvärde, speciellt åt våra Moppefuckos[tm].
Jag har ju precis bidragit med detta själv med detta inlägg.
HanneZ skrev:Ni vet väl inte vad som ligger bakom att trådarna tas bort?
robbah99 skrev:Jaha, så då är det bara att säga till om man vill ha bort trådar då.
Man trollar inte bara bort trådar, utan låser dom eller lämnar en ny tråd med typ "samma" namn och en liten förklaring. Massor med folk lade tid på att skriva i tråden. DÅLIGT SOM FAN!!!!
"Man"? Det är väl inte du som bestämmer reglerna? Det gör ägaren. Passar de inte så kan man med ödmjuket föreslå en ändring eller inte besöka sidan.robbah99 skrev:Jaha, så då är det bara att säga till om man vill ha bort trådar då.
Man trollar inte bara bort trådar, utan låser dom eller lämnar en ny tråd med typ "samma" namn och en liten förklaring. Massor med folk lade tid på att skriva i tråden. DÅLIGT SOM FAN!!!!
Swedie skrev:Till er som snackar skit om mig. Far åt helvete.
McB skrev:Lyssna nu, så här ligger det till.
En socka består av textil. Textil är uppbyggt av trådar. Eftersom en socka bestående av en satans massa trådar kan försvinna i tvättmaskinen, så är det inte alltför svårt för en endaste liten tråd att också försvinna. Förstår ni nu?
![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |