Vart tar alla trådar om Ghost Rider vägen?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Swedie; jag ser ett mönster i att trådar om/med GR i tysthet försvinner från forumet just när de börjar hetta till och bli intressanta. Vad är det för slags censur?

Nyteknik skrev:
Swedie; jag ser ett mönster i att trådar om/med GR i tysthet försvinner från forumet just när de börjar hetta till och bli intressanta. Vad är det för slags censur?

Bra swedie!

Nyteknik skrev:

Minst en tråd är flyttad till OT iaf.

Nyteknik skrev:
Hur är det bra?

:va

Jag börjar bli trött på allt snack om GR. Men det är min högst personliga åsikt och jag brukar inte läsa trådarna.

Nyteknik skrev:

Censur = ta bort nått som man tycker är olämpligt... :va

Håller med ovan, rätt trött på trådar om Ghostrider. Är mest nöjd om ja slipper bli överkörd av honom ja! Kommer nog att bli någon som blir det förr eller senare,,, väldigt trist men högst troligt ,,,

Nyteknik skrev:
Varje gång GR trådar dyker upp så är det gratis reklam för filmerna, även om trådarna oftast är negativa så ger det ändå ett visst reklamvärde, speciellt åt våra Moppefuckos[tm].

Jag har ju precis bidragit med detta själv med detta inlägg.

GSXR1100R skrev:
Varje gång GR trådar dyker upp så är det gratis reklam för filmerna, även om trådarna oftast är negativa så ger det ändå ett visst reklamvärde, speciellt åt våra Moppefuckos[tm].

Jag har ju precis bidragit med detta själv med detta inlägg.

Det kan jag förstå. Men trådarna försvinner inte direkt utan först då frågor om ansvar och moral dyker upp och då det hade varit intressant med ett inlägg från GR himself eller någon annan som har ett finger med i produktionen av filmerna. Då hade ju tråden haft ett berättigande på forumet. Men det är just då de försvinner. Det tycker jag är synd. That´s all.

Detta brukar hända här. Det är fan sorgligt.
Inte låst, ingenting, bara borta.

Någon med rättigheter här på forumet är feg som fan.

chicken.jpg

Ni vet väl inte vad som ligger bakom att trådarna tas bort? Verkar väl rimligt att ta reda på innan man börjar kalla folk för fega jävlar.

Jaha, så då är det bara att säga till om man vill ha bort trådar då.

Man trollar inte bara bort trådar, utan låser dom eller lämnar en ny tråd med typ "samma" namn och en liten förklaring. Massor med folk lade tid på att skriva i tråden. DÅLIGT SOM FAN!!!!

HanneZ skrev:
Ni vet väl inte vad som ligger bakom att trådarna tas bort?

Jag vet verkligen inte och eftersom jag loggar ut runt 21 på kvällarna så missar jag allt roligt verkar det som. Kan inte nån dra en snabbresume om vad som pågår? Gärna i ett PM till mig.

Var det nån som blev hotad?

Edit: Sen är det faktiskt upp till forumägaren att göra som han vill på detta forum. Passar det oss inte kan vi hänga någon annanstans.

robbah99 skrev:

Man trollar inte bara bort trådar, utan låser dom eller lämnar en ny tråd med typ "samma" namn och en liten förklaring. Massor med folk lade tid på att skriva i tråden. DÅLIGT SOM FAN!!!!

Kan ju finnas en hel hög anledningar till att man tar bort tråden istället för att bara stänga den. Så det är nog dumt att döma när man inte vet anledningen.

robbah99 skrev:

"Man"? Det är väl inte du som bestämmer reglerna? Det gör ägaren. Passar de inte så kan man med ödmjuket föreslå en ändring eller inte besöka sidan.

/ Hannes

Jag är lite jobbig, jag vet, men hoppas jag inte kliver på någons tår (Swedies), menar bara väl.

Jag anar varför tråden försvann då jag följde den. Är det inte bättre att ta bort/editera inlägget och påvisa vad som tolereras/inte tolereras på forumet? Pss lär vi oss förhoppningsvis, jag menar, du Swedie kanske kontaktar de inblandade, men vi andra "anar" bara vad som är orsaken. Tycker det är skitbra som jag sett tidigare, med andra trådar som stängs med ett förklarande inlägg. Inga oklarheter, inget tjafs, bara en smäll på fingrarna! Då kanske modererandet inte blir lika jobbigt och folk rapporterar själva stötande inlägg/trådar lite mer aktivt. Just a thought...

Lyssna nu, så här ligger det till.

En socka består av textil. Textil är uppbyggt av trådar. Eftersom en socka bestående av en satans massa trådar kan försvinna i tvättmaskinen, så är det inte alltför svårt för en endaste liten tråd att också försvinna. Förstår ni nu?

:hihi

McB skrev:
Lyssna nu, så här ligger det till.

En socka består av textil. Textil är uppbyggt av trådar. Eftersom en socka bestående av en satans massa trådar kan försvinna i tvättmaskinen, så är det inte alltför svårt för en endaste liten tråd att också försvinna. Förstår ni nu?

:hihi

Så du menar att hela sporthoj.com är en enda stor stinkande socka som behöver tvättas? Kanske har du en poäng där...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back