Vart ska man vända sig med hojjen

Vart lämnar du helst din hoj??

• Antal röstningar
    0
fixar det mesta själv men ibland fattas specialverktyg el så e jag bara lat å lämnar in alltid till kenneths :tummenupp

Fixar såklart allt själv :)
wallins är jäkligt hyggliga annars. Dom ger alltd en massa bra tips på hur man ska göra osv.

Eftersom jag har tummen mitt i röven och Duke fixade mina gafflar såpass bra så varför inte en repris nån gång :)

När garantin gått ut så är tanken att jag ska sköta det mesta själv (med hjälp av flugan som övertalade mig å tjöpa aprilia). Så länge så blir det Kenneths :)

OBS OBS OBS!!!
Sålänge ni/vi fortsätter att bara hylla, rosa och berömma är detta en kanonbra tråd! :tummenupp

Swedie vill inte att vi ska kasta skit på mc-firmor. Det måste vi respektera.

En liten varning i solljuset bara!

Jag har f.ö. varit nöjd med supberbikes hjälp. Kanske beror det mest på att dom håller till 4oo m från mig och det är riktigt bekvämt att kunna ta trampcykeln dit om nåt bråkar med den lite större hojen.

Nu ska jag kika på pollen och sen städa och sen dricka öl. tack och god natt!

Jag har haft min på Bike i trollhättan, nu den här våren ett par gånger, de är bra men det kan ta tid.

Hultan skrev:
Kollar givetvis om Duke_gbg kan fixa det :tummenupp

Är det en slipad kille då? Kan han fixa en ventiljustering på min gamla ångbåt månne? Annars är det väl RN när det gäller Yamaha va?

Akn78 skrev:
Är det en slipad kille då? Kan han fixa en ventiljustering på min gamla ångbåt månne? Annars är det väl RN när det gäller Yamaha va?
Ja kolla du med Duke! Han har koll på grejerna.. Vet inte om han kan just det där, men fråga :tummenupp

Om jag nån gång vill ha en total genomkoll av hela motorn, vem ska man kunna lämna in den hos och vad kan ett sånt arbete gå på?

sharpedge skrev:
Om jag nån gång vill ha en total genomkoll av hela motorn, vem ska man kunna lämna in den hos och vad kan ett sånt arbete gå på?

Det beror på vad du menar med "total genomkoll". Ifall du menar riva hela motorn för att kolla vartenda lager och drev, ventiler etc etc så räkna med en massa tusen pengar. Säkert närmare 10 lök. Dvs, om du inte hittar nån som gör det svart.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8