Vart köper man sig en kraschad hoj?

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Är liten sugen på en krockad r1 eller liknande som inte är helt förstörd och ramsned, tanken var som ett vinterprojekt å sedan användas som fighter till sommaren. Men vart handlar man sig en kraschad hoj, försäkringsbolagen verkar ju inte vara så sugna på att sälja dem till privatpersoner. Kan inte tänka mig att det är brist på inlöst R1:or direkt. :rolleyes:

borde finnas massor med människor som krashat sina svindyra plastraketer och som inte har viljan att göra något åt de

dsundelin skrev:
2352376 Är liten sugen på en krockad r1 eller liknande som inte är helt förstörd och ramsned, tanken var som ett vinterprojekt å sedan användas som fighter till sommaren. Men vart handlar man sig en kraschad hoj, försäkringsbolagen verkar ju inte vara så sugna på att sälja dem till privatpersoner. Kan inte tänka mig att det är brist på inlöst R1:or direkt. :rolleyes:

DEt finns en tråd som är vettig ang det här i stuntforumet. Yoshi som är drivande där funderar på att importera från japan.

dsundelin skrev:
2352376 Är liten sugen på en krockad r1 eller liknande som inte är helt förstörd och ramsned, tanken var som ett vinterprojekt å sedan användas som fighter till sommaren. Men vart handlar man sig en kraschad hoj, försäkringsbolagen verkar ju inte vara så sugna på att sälja dem till privatpersoner. Kan inte tänka mig att det är brist på inlöst R1:or direkt. :rolleyes:

Tyskland kanske? Kan dom sälja kvaddade bilar borde dom väl kunna sälja hojar också :)

Finns massor med sidor men den jag kommer på spontant är www.mobile.de

doro skrev:
2352547 borde finnas massor med människor som krashat sina svindyra plastraketer och som inte har viljan att göra något åt de

Det är väl där som försäkringen brukar träda in... och betala för verkstadsjobbet. ;)

Det som irriterar mig mest är att vi privatpersoner inte får köpa ut en kraschad hoj medans tex mc meckar osv kan fixa ut dom på gatan igen:gnissla

enchanter skrev:
2352568 Tyskland kanske? Kan dom sälja kvaddade bilar borde dom väl kunna sälja hojar också :)

Finns massor med sidor men den jag kommer på spontant är www.mobile.de

Mmmm och det säljs stulna svenska motorcyklar där nere också :(
Trevligt,blir stulen i sverige och plöjs ner till tyskland och kommer hit igen "ren"

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP