Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Sermanpå. Inte illa gissat av en "obildad, bonnrasistisk, nazistisk grottmänniska med syskon till föräldrar" ;)

Det är fortfarande inte en uppgörelse inom "den organiserade brottsligheten" eller mellan två mc-gäng!

eftersom ingen av oss idag vet hur den eventuella anknytningen till Banidos ser ut så kan man säkert gissa att om du är tjej och vill hämnas på en man skaffar du hjälp, och troligen gör du inte det på närmaste förskola...

Dessutom förändrar det fortfarande inte huvudtanken att du kan välja att uppröras av väldigt mycket, t.ex. nazizten som sparkar ner en oskyldig neger på Expressen idag (http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1297794/nazist-fangad-pa-bild-under-misshandel Finns t.o.m. på film), pedofiler på nätet, invandrargäng eller vad som helst. Problemet är bara att vi alla har det i oss, vi kan alla göra sådant. Det är tyvärr inte "vi" och "dem", utan bara "vi". Troligen är det dessutom mer troligt att du än jag skulle göra sådant eftersom du är en av de som anser att våld är en acceptabel lösning. :7peta

Ha en trevlig helg i all fall och hoppas det inte kommer ett gäng onda invandrare och beter sig illa mot dig! Så får dusten fortsätta nästa vecka då vi nog har något nytt att reta oss på.

Det är fortfarande inte en uppgörelse inom "den organiserade brottsligheten" eller mellan två mc-gäng!

eftersom ingen av oss idag vet hur den eventuella anknytningen till Banidos ser ut så kan man säkert gissa att om du är tjej och vill hämnas på en man skaffar du hjälp, och troligen gör du inte det på närmaste förskola...

Dessutom förändrar det fortfarande inte huvudtanken att du kan välja att uppröras av väldigt mycket, t.ex. nazizten som sparkar ner en oskyldig neger på Expressen idag (http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1297794/nazist-fangad-pa-bild-under-misshandel Finns t.o.m. på film), pedofiler på nätet, invandrargäng eller vad som helst. Problemet är bara att vi alla har det i oss, vi kan alla göra sådant. Det är tyvärr inte "vi" och "dem", utan bara "vi". Troligen är det dessutom mer troligt att du än jag skulle göra sådant eftersom du är en av de som anser att våld är en acceptabel lösning. :7peta

Ha en trevlig helg i all fall och hoppas det inte kommer ett gäng onda invandrare och beter sig illa mot dig! Så får dusten fortsätta nästa vecka då vi nog har något nytt att reta oss på.

På sätt och vis håller jag med dig. Men ändå inte.
Att se tendenser i samhället och att motarbeta dem gör man ju inte genom att blunda för dem. Tendensen organiserad brottslighet är ju inte värst ny, och den hanteras väl på det bästa sätt som går. Den accepteras ju inte direkt heller. Tittar vi på t ex mc-gängens verksamheter så är de väl ganska välbevakade av både media och polis, iaf den verksamhet som syns, oavsett om det är Bandidos, HA eller Polisen.
Men hur är det egentligen med invandrarbrottsligheten?
Mitt intryck är att det är ett mumlande och daltande genomsyrat av "sopa-under-mattan" mentalitet från både media och regering.
Om man ens publicerar något som har med invandrarbrottslighet att göra så är man jävligt snabb med att påpeka just "det här kunde ha hänt var som helst" eller liknande.
Jag undrar fortfarande varför man aldrig hör nånting om varför det är utryckningar av olika slag 3 ggr/dag till Hovsjö och Ronna, när man kan läsa om en fullgubbe som snubblade på en gatsten i Hornstull.
Det finns massor av aspekter att titta på när det gäller invandrare och vad segregationen gör för Sverige, men är det nån som gör det? Och isf varför publiceras det inte?

Även om jag inte är rasist eller främlingsfientlig (trots att många tror det) så tycker jag att det måste finnas ärlighet, öppenhet och balans. Och det gör det INTE i dagens invandrarpolitik.

Ha en trevlig helg!

På sätt och vis håller jag med dig.
Ha en trevlig helg!

Alltså, de här jävla bögmysiga skitstämningarna är jag jävligt trött på.
Det är fredag, ja. SOlen skiner, ja. Men det är kallt som fan ute och det finns ingen anledning att vara så jävla glad.

Jävla bögar.

Alltså, de här jävla bögmysiga skitstämningarna är jag jävligt trött på.
Det är fredag, ja. SOlen skiner, ja. Men det är kallt som fan ute och det finns ingen anledning att vara så jävla glad.

Jävla bögar.

Det är bra, på dem bara!:mad:

Dessa rader beskriver dagens situation mycket bra trots att de skrevs för tio år sedan.

Svensken måste lära sig att våga säga ifrån
Inte acceptera allt som ett menlöst fån
Svensken måste resa sig och det måste ske snart
För mångkulturens hjul snurrar med en väldig fart
Enbart genom handling kan förfallet få ett slut
Detta kan inte fortgå, packet måste ut

Dessa rader beskriver dagens situation mycket bra trots att de skrevs för tio år sedan.

Svensken måste lära sig att våga säga ifrån
Inte acceptera allt som ett menlöst fån
Svensken måste resa sig och det måste ske snart
För mångkulturens hjul snurrar med en väldig fart
Enbart genom handling kan förfallet få ett slut
Detta kan inte fortgå, packet måste ut

Du ocks. Jävla bögstil.
Häst för fan, är du tjej eller?

Är du som dom eller vad är häst som avatar om inte fruktigt?

Ok,så du menar att äga trav hästar och tjäna pengar på det plus att ha tjejer springande runt en är bögigt???

Men vad var det som var fel med mitt inlägg och varför tror du att ja är som du och vill gurgla pung.

Ok,så du menar att äga trav hästar och tjäna pengar på det plus att ha tjejer springande runt en är bögigt???

Men vad var det som var fel med mitt inlägg och varför tror du att ja är som du och vill gurgla pung.
ja tyker de e jetehåmå å ha hestar å cheyor som sprigner runt å alla ska ut från landet så vi såm bo her itne skall masa mångkultur behöva men du tyker penis bra.

Ja, hästsport är sjukt bögigt. Brudar eller inte. Möjligen att det kan var lite peddo på sin höjd, om man typ är ridlärare, men det blir aldrig o-fruktigt.
Stövlar, sammetsjelm, tajts, liten piska - ja du ser.
Vilka som också var bögar var Dreggel och bonny, det var därför jag tänkte: "ååååååå nej, en liten jävla bögunge med My Little Pony fetisch"

Felet med ditt inlägg var väl mest att det var skrivet av en hästbög eller böghäst, i övrigt var det klockrent.

Jag har blivit inverterad till någon sorts saunaklubb i Tjockhult.
Emedan mitt intresse för rektala aktiviteter är ganska svalt, så lämnar jag med varm hand min plats till gossen i fråga.

Asså jag menade att farbror skulle få se en riktig kula i form av Cast Iron Seffle i ett ricktitt maskinrum. Har du misstolkat "balls" eller har du blitt bjuden på ogudaktigheter avngn annan! :va :mad: :svartsjuk

jopp...bara jag får möta en AFA kille som dig så skulle jag vara nöjd och dö lycklig:tummenupp

JOoooEee... Du är bög.

ikväll låg jag med en neger för det va det enda som fanns kvar. vart är sverige på väg?

Man blir rätt sotsvart som tändkuleägare.

Ja, hästsport är sjukt bögigt. Brudar eller inte. Möjligen att det kan var lite peddo på sin höjd, om man typ är ridlärare, men det blir aldrig o-fruktigt.
Stövlar, sammetsjelm, tajts, liten piska - ja du ser.
Vilka som också var bögar var Dreggel och bonny, det var därför jag tänkte: "ååååååå nej, en liten jävla bögunge med My Little Pony fetisch"

Felet med ditt inlägg var väl mest att det var skrivet av en hästbög eller böghäst, i övrigt var det klockrent.

Hestkük är bögit, I say..

Last edited:
Asså jag menade att farbror skulle få se en riktig kula i form av Cast Iron Seffle i ett ricktitt maskinrum. Har du misstolkat "balls" eller har du blitt bjuden på ogudaktigheter avngn annan! :va :mad: :svartsjuk

JOoooEee... Du är bög.

Man blir rätt sotsvart som tändkuleägare.

Hestkük är bögit, I say..

Du e full, gå hem

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP