Varningstecken på ålder!

Om det är ett seriöst inlägg från dej får vi hoppas du är impotent...

Var kanske lite oseriöst formulerat inlägg, men inlägget i sig var nog snarare begrundande från min sida. Finns ju många varianter på familj... Inte direkt så att det passar alla att leva i "kärnfamiljer".

Filosofin i Idiocracy ang familjebildande är btw intressant..

OT: Du kan förövrigt känna dej lugn även fast jag inte är impotent, är inte intresserad av dej i alla fall....:tungan

Var kanske lite oseriöst formulerat inlägg, men inlägget i sig var nog snarare begrundande från min sida. Finns ju många varianter på familj... Inte direkt så att det passar alla att leva i "kärnfamiljer".

Filosofin i Idiocracy ang familjebildande är btw intressant..

OT: Du kan förövrigt känna dej lugn även fast jag inte är impotent, är inte intresserad av dej i alla fall....:tungan

Hehe :D Fan jag som försökte med en flört, men det gick åt fanders... :huvet

När vi ändå är OT så visst förstår jag givetvis att en familj inte bara behöver vara den typiska kärnfamiljen. Formuleringen på inlägget lät mer som att, okej kids kan ju vara skoj om man kan lämna bort dom när man tröttnat så får deras mor ta hand om dom... typ...

Filmen har jag aldrig sett. Bra rulle, något man bör se?

Citat från min treårige son förra veckan:

"Pappa, du är inte gammal. Du behöver inte käpp... men snart"

Precis som GuW säger så skulle man vara rik om man fått en hunka för varje tonårsbrud som sagt sådär. 10 år senare knuffar 99% av dem runt på barnvagnar iaf...

Grejen är det att tjejer/kvinnor säger så allt längre upp i åldrarna för att sen ångra sig, få panik och belasta sjukvårdens fertilitetskliniker.

Om tjuren blir gammal spelar ingen roll bara kossan är ung.
Ju äldre tjur desto yngre kossa måste man locka med!

Precis som GuW säger så skulle man vara rik om man fått en hunka för varje tonårsbrud som sagt sådär. 10 år senare knuffar 99% av dem runt på barnvagnar iaf...

Jag står ändå fast vid mitt beslut.
Barn innebär en massa jobb och är tidskrävande.
Och de är så vansinnigt äckliga.
Ni får tro vad ni vill, jag är så sjukt säker på att jag aldrig kommer skaffa barn.

Jag står ändå fast vid mitt beslut.
Barn innebär en massa jobb och är tidskrävande.
Och de är så vansinnigt äckliga.
Ni får tro vad ni vill, jag är så sjukt säker på att jag aldrig kommer skaffa barn.

Innan du är trettio har du träffat den "rätta", blivit så duktigt påsatt att du har två snorungar på raken, du kommer att putta en kundvagn på coop å handla blöjor, välling å billig korv. :D

Har hört dina ord förr, av flera..." Jag skulle aldrig..".osv...:D :D :D...

Min tjej är 25 år och det senaste året har jag inte hört annat än tjat om att skaffa unge. När vi blev ihop för sisådär 7 år sedan så snackades det aldrig om det och jag gjorde klart för henne att barn blir det inga innan jag har passerat 30.
Det känns som att jag är rätt körd just nu...

Men vilket tjat om barn det va här då?? orka bry sej..
che sera, sera... Vad spelar det för roll om man vill eller inte, eller ångrar sej eller inte, eller överhuvudtaget inte ens tänker/funderar över hurvida man e för eller inte.. :va :tungan

Back to topic...
Gammal e man när man börjar debattera huvida man ska skaffa ungar eller inte! :arsele

Min tjej är 25 år och det senaste året har jag inte hört annat än tjat om att skaffa unge. När vi blev ihop för sisådär 7 år sedan så snackades det aldrig om det och jag gjorde klart för henne att barn blir det inga innan jag har passerat 30.

Du är körd..så nu vet du att andra åxå ser det så..:D :yoparty

...medans ungen skriker "mamma jag vill ha".......

Medans jag kan se mamman framför mig skrika " Du får inte !!! " å släpar den ena i armen , medans den andra skriker i vagnen...:D :yoparty ...

Ålderstecken när man går in i rummet , ser på frugan, ler, å sen går vidare....sen tillbaks igen för att jag glömt vad det var jag skulle göra ...:D

Last edited:
Du är körd..så nu vet du att andra åxå ser det så..:D :yoparty

Vad bra, då slipper jag känna mig ensam på det viset då :huvet
Hörde precis på radion att det kan ta upp till ett år innan honan blir gravid, så man får ju hoppas att man kan förhala det litegrann på det viset :näsblod

Vad bra, då slipper jag känna mig ensam på det viset då :huvet
Hörde precis på radion att det kan ta upp till ett år innan honan blir gravid, så man får ju hoppas att man kan förhala det litegrann på det viset :näsblod

När du märker att hon är sugen, ta ett varmt bad i en timme innan "för att fräsha till dig", då dör dina små sjömän... :D

Jag har hört att man kan neka att skriva på faderskapspappret, får sitta 3 mån. i buren men slipper oxå betala underhållsavgift. Kan vi utan att blanda in moral i frågan gå genom huruvuda detta är sant eller bara båg? :va

O nej, jag har inte nåt barn på gång ;)

Rudit: Polewrong

Last edited:
Jag har hört att man kan neka att skriva på faderskapspappret, får sitta 3 mån. i buren men slipper oxå betala underhållsavgift. Kan vi utan att blanda in moral i frågan gå genom huruvuda detta är sant eller bara båg? :va

O nej, jag har nåt barn på gång ;)

Nej, du har ett barn på gång?

Borde det inte vara, nej jag har INGET barn på gång? :gnissla

En kille på jobbet, hans kompis var på nån resa med styrelsen. När han kom hem var han plötsligt nån dag äldre och pappa på samma gång. Jippi!

Hon är trött på dig och försöker bara rädda förhållandet..

I vilket fall så är du körd..

Lider med dig.......jag vet precis hur det käns!

Back