Varningstecken på ålder!

hehe du har faktiskt fel! många och då menar jag typ nästan alla av mina tjejkompisar har redan barn och hus och vovve men jag är inte sugen för det. snarare tvärtom. jag är supernöjd med en hoj och en man. :tummenupp

Varför kan inte ALLA tjejer vara nöjda med det...........jag tycker det enda man hör är bebis, bebis ,bebis och titta där är en bebis!

1 gång i mitt liv har jag sluppit visa legg på systemet.:yoparty

Fan.. jag har inte fått visa leg de tre senaste gångerna.. i vanliga fall är det ca 50/50 eller iaf 2/3 jag har fått visa..

Kära bullen, har jag turboåldrats? :gnissla

motorcykel är ju klart bättre än barn, hehe, så därför är hojen mitt barn kan man säga. men jag slipper ju gnäll och blöjor :zpy
Men du får missljud och oljebyten..

Last edited:
Fan.. jag har inte fått visa leg de tre senaste gångerna.. i vanliga fall är det ca 50/50 eller iaf 2/3 jag har fått visa..

Kära bullen, har jag turboåldrats? :gnissla

Men du får missljud och oljebyten..

ja men det är inget som måste göras direkt om jag inte känner för det, pallar jag inte med hojen så kan den ju bara stå i garaget, så kan man nog inte göra med en skrikig unge.... :va
sen så är det roligt att pyssla om hojen och göra den fin..:D

motorcykel är ju klart bättre än barn, hehe, så därför är hojen mitt barn kan man säga. men jag slipper ju gnäll och blöjor :zpy

Har för mig att en unge kostar ca 500,000:- från 0-18 år! Fatta vad mycket hoj man kan få istället.....eller turer till Ibiza, eller Amsterdam, eller godis, eller... ja ni fattar.

Men sen å andra sidan säger de som fått barn att det är ovärdeligt, vad vet jag??

Last edited:
Har för mig att en unge kostar ca 500,000:- från 0-18 år! Fatta vad mycket hoj man kan få istället.....eller turer till Ibiza, eller Amsterdam, eller godis, eller... ja ni fattar.

Men sen å andra sidan säger de som fått barn att det är overdeligt, vad vet jag??

Tycker du själv att du är ovärderlig? Rätt glad att få finnas till och köra hoj? :)

hade mer hår förrut, nu synns hårbottnen igenom. Dags att raka av sig allt snart

Men sen å andra sidan säger de som fått barn att det är ovärdeligt, vad vet jag??

jag har hört att de kostar en miljon!!!! tror det stämmer ännu mer!
länge leve hojen :yoparty

...ja det kanske var 1,000,000:-

......hoppas nu inte sambon läser detta......gör du det älskling??
...eehhhh.....för du vet att jag bara skojar:rolleyes:

Jag vet gubben, jag vet. Eller har du fler älsklingar här? :va

Om du drack öl till frukost och sedan fortsatte med ett par whiskey däremellan, för att ta ett par glas vin till lunchen och en stor konjak till kaffet, för att sedan börja öla på allvar, nej då är du inte gammal om du däckar 21:45. :D

Haha,, njeeee, inte riktigt så var det. Jag sv 2 timmar natten till fredagen, var vaken långt inpå småtimmarna till lördagen då jag gick upp halv 5 för att börja jobba 5, slutade kl 12 och gick på ölen kl 15, sen vart det bowling, whiskey och mera öl för att sedan komma hem och köra tequlia race, allt för att supa chefen under bordet men ack så det sket sig :D

Men de kanske går under samma förutsättningar som du beskrev :D

nu blir jag deprimerad; menar ni att regenerationen av hårbeklädnad i ansiktet kommer att ÖKA?

Rakar mig redan som det är varje vardagsmorgon. Till lunch har jag redan ett fint sandpapperslager som sedan växer till sig lite extra under dagen och som vid hemgång inte längre är "jobbmässigt" enligt löneutbetalarna, det blir till att dra fram rakbladen igen. suck..

oproportionerligt fördelat.. benen ser ut som en ryamatta, nedre mittsektionen är en djungel, övre mittsektionen växer frodigt, bröstet och ryggen är naturligt kala, armarna är neofjuniga, ansiktet raspigt och håret har någon hällt växtra i.
Byt jobb.
Bananplockare i Afrika?

Medborgarskapet lär inte vara några problem.
Ett DNA-test lär visa att mor din var på skansen 9 månader innan du föddes.

FYI så är underhållet på 1273kr/mån :huvet

På tal om rakning.
Häromdan när jag stod och rakade mig med en såndäringa deluxhyvel med dubbla överliggande rakblad och kletfördelare så döm om min förvåning när jag helt plötsligt för upp hyveln mot ansiktet och upptäcker att själva rakbladsdelen är försvunnen! :va :näsblod
Där står man som ett fån med bara handtaget i handen och inte ett spår av rakbladet? Åt jag upp det? Vart tog det vägen? :confused:
Man blir förbannad! :mad:

FYI så är underhållet på 1273kr/mån :huvet

..vilket ger 3596 kr netto/barn i fördel till boföräldern förutom bostadsbidrag och ev flerbarnstillägg, innan "den andre" föräldern ens sett röken av barnet...
(Kolla "Fördel Mamma" på tv2, kommer i ett antal repriser framöver).

Ha! Vänta du bara tills alla kompisarna står där med sina bebisar då kommer dina moderskänslor att kicka in, du blir tårögt och säger med låg röst - Jag vill också ha bääääbiiisss!
Raggar upp första bästa kille på krogen, blir gravis och säljer hojen till förmån för ett radhus i Svedala!
-eller har jag fel?.......nä!

1 gång i mitt liv har jag sluppit visa legg på systemet.:yoparty

Som Speedgirl sa!
Det är tvärtom! Riktigt många av mina kompisar har skaffat ungar..
Jag får panik när jag ser de äckliga små knytena! Det får mej verkligen att tänka till, och då tänker jag "Fy fan, över min döda kropp!"

Back