Tycker det verkar vara rätt smidigt.. Då kan man ju fortsätta leva som man gör men ändå ha lite "familj" ibland..
Om det är ett seriöst inlägg från dej får vi hoppas du är impotent...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det verkar vara rätt smidigt.. Då kan man ju fortsätta leva som man gör men ändå ha lite "familj" ibland..
Om det är ett seriöst inlägg från dej får vi hoppas du är impotent...
Var kanske lite oseriöst formulerat inlägg, men inlägget i sig var nog snarare begrundande från min sida. Finns ju många varianter på familj... Inte direkt så att det passar alla att leva i "kärnfamiljer".
Filosofin i Idiocracy ang familjebildande är btw intressant..
OT: Du kan förövrigt känna dej lugn även fast jag inte är impotent, är inte intresserad av dej i alla fall....![]()
Sina egna barn kan jag inte uttala mej om, och kommer aldrig kunna heller!
Precis som GuW säger så skulle man vara rik om man fått en hunka för varje tonårsbrud som sagt sådär. 10 år senare knuffar 99% av dem runt på barnvagnar iaf...
Om tjuren blir gammal spelar ingen roll bara kossan är ung.
Ju äldre tjur desto yngre kossa måste man locka med!
Precis som GuW säger så skulle man vara rik om man fått en hunka för varje tonårsbrud som sagt sådär. 10 år senare knuffar 99% av dem runt på barnvagnar iaf...
Jag står ändå fast vid mitt beslut.
Barn innebär en massa jobb och är tidskrävande.
Och de är så vansinnigt äckliga.
Ni får tro vad ni vill, jag är så sjukt säker på att jag aldrig kommer skaffa barn.
Innan du är trettio har du träffat den "rätta", blivit så duktigt påsatt att du har två snorungar på raken, du kommer att putta en kundvagn på coop å handla blöjor, välling å billig korv.![]()
Min tjej är 25 år och det senaste året har jag inte hört annat än tjat om att skaffa unge. När vi blev ihop för sisådär 7 år sedan så snackades det aldrig om det och jag gjorde klart för henne att barn blir det inga innan jag har passerat 30.
Det känns som att jag är rätt körd just nu...
...medans ungen skriker "mamma jag vill ha".......
Du är körd..så nu vet du att andra åxå ser det så..![]()
![]()
Vad bra, då slipper jag känna mig ensam på det viset då![]()
Hörde precis på radion att det kan ta upp till ett år innan honan blir gravid, så man får ju hoppas att man kan förhala det litegrann på det viset![]()
Jag har hört att man kan neka att skriva på faderskapspappret, får sitta 3 mån. i buren men slipper oxå betala underhållsavgift. Kan vi utan att blanda in moral i frågan gå genom huruvuda detta är sant eller bara båg?![]()
O nej, jag har nåt barn på gång![]()
Nej, du har ett barn på gång?
Borde det inte vara, nej jag har INGET barn på gång?![]()
Min tjej är 25 år och det senaste året har jag inte hört annat än tjat om att skaffa unge. När vi blev ihop för sisådär 7 år sedan så snackades det aldrig om det och jag gjorde klart för henne att barn blir det inga innan jag har passerat 30.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |