Varning: b*l snack

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Någon som såg en fin liten karavan b*lar igår? vi var några som var ute o körde igenom stan.. en hög med M3or lite blandat med andra sportbilar och två Skylines på 600 resp. 480hk Kan säga att ett jävligare ljud har jag aldrig hört live!! :yoparty

Såg inget förutom min polares toyota supra :D
Var hör dessa skylines hemma? Vet att en kille har en i stan som han köpte för överpris enligt utsago.Går en mazda rx 7 här också med 19 tums fälger...För stora för den bilen enligt min smak.
Tur man köpte hoj istället så man kan dra om dom hehe

Tror faktiskt de flesta förare får det tufft mot den skylinen.. vet inte riktigt var de hör hemma nånstans i hbg området gissar jag, den vita(600kh) var iaf nyinköpt nått pris vet jag inte... nog svårt o värdera en så trimmad bil rätt

Kajlyl jo den gick rätt så bra på Streetrace inatt :D

Den vann mot alla bilar den körde mot den vann till óch med över sport hojjar :D

Kawa-ninja och en GSXR1000cc som var trimmade :tummenupp

kajlyl skrev:
Tror faktiskt de flesta förare får det tufft mot den skylinen.. vet inte riktigt var de hör hemma nånstans i hbg området gissar jag, den vita(600kh) var iaf nyinköpt nått pris vet jag inte... nog svårt o värdera en så trimmad bil rätt
Går en engelsk-reggad skyline här i halmstad som går hyfsat. Kommer inte ihåg vad det är för färg men den är h-styrd så det syns vilken det är!

Såg en hel hög feta sportbilar på McDonalds i går kväll. (Blev en driv-in mellan flytt lassen).
Såg bla Skylinen. Inte så snygg i mina ögon men en helvetes presetande lär de ha.

Mr.F15 skrev:

Den vann mot alla bilar den körde mot den vann till óch med över sport hojjar :D

Hmmm . :va trimmad bil eller inte .... så ska väl inte en bil dra en båge.....

Då såg du nog mig också :p stor troligen runt den vita med min Alpinestars jacka :hej

...nä nu får de räcka! gonatt

Mr.F15 skrev:

Öh en orginal gsxr 2001 gör 0-100 på 2.95 sek. Det gör definitivt inte skylinen. Så det verkar mycket skumt om bilen vann.Skit bakom styret kanske?:)

haha inte fan vet jag jag såg bara att skylinen vann mot kawasaki ninjan..
den gick så in i helvete.

Ninjan tävlade mot GSXR och ninjan vann så det var bra ös i skylinen :tummenupp

Kajlyl jag såg nån med alpinestars jacka ? tror det var rött på den

Joshi skrev:
Öh en orginal gsxr 2001 gör 0-100 på 2.95 sek. Det gör definitivt inte skylinen. Så det verkar mycket skumt om bilen vann.Skit bakom styret kanske?:)

Den gör kanske inte på 2.95, men det kan inte 99.999999999% av alla sporthojs förare heller göra med sina hojar :p

600 hästars Skylinen borde göra det på en 4, max 5 sekunder, och med tanke på att den föraren har rätt mkt vana, så lär han eh hel del sporthojsförare. :)

Två Skylines i Helsingborg, och så missade men det. :(
66% av Sveriges Skylines... :lol

Thunderace,
Jepp alla Skyline är högerstyrda. Har för mig att 2 av 3 i Sverige är importerade från Japan, och den tredje (ej i den ordningen dock) är från England.
Har dessutom för mig att endast en av dem är en GTO...
(De andra är hottade "snik modeller")

Skylinen är ju klart en Drömbil :)

PutteLiten skrev:
Den gör kanske inte på 2.95, men det kan inte 99.999999999% av alla sporthojs förare heller göra med sina hojar :p

600 hästars Skylinen borde göra det på en 4, max 5 sekunder, och med tanke på att den föraren har rätt mkt vana, så lär han eh hel del sporthojsförare. :)

Två Skylines i Helsingborg, och så missade men det. :(
66% av Sveriges Skylines... :lol

Thunderace,
Jepp alla Skyline är högerstyrda. Har för mig att 2 av 3 i Sverige är importerade från Japan, och den tredje (ej i den ordningen dock) är från England.
Har dessutom för mig att endast en av dem är en GTO...
(De andra är hottade "snik modeller")

Skylinen är ju klart en Drömbil :)

En av bike redaktionens killar som gjorde 0-100 på 2.95 sek. Men så e dom duktiga på att köra också:)
Det finns mer än 3 skylines i sverige. Du tänker på r34 modellen som det mycket riktigt bara finns 3 av i sverige. R33 däremot finns det fler av . Går bla en här i ängelholm. Vart dom är importerade ifrån vet jag inte men helt klart är det att det enklaste är att importera dom från england. Kostar inte mycket heller. R33 kan man få till riktigt bra priser. Sjukt billigt faktiskt.
För att vara lite petig också:) Det finns inget modell som heter GTO. Dom heter gts och gtr samt gtr vspec. Gts är bakhjulsstyrd gtr 4 hjulsstyrd. Vspec e den fetaste modellen med lite andra förbättringar.
På r33 så har gts orginal 250 hk och gtr 270 hk. Men då väger gtr 100kg mer än gts på grund av 4 hjulsdriften.

Last edited:
Hehe, japp r34 som jag tänkte på, och :rolleyes: jag skrev fel... GTR menade jag... :p
Jag brukar dock glömma sådana där beteckningar ruggit fort. :(

Fanns något rykte om att det skulle komam någon ny skyline oxå, men det var nog något år sedan eller så som jag hörde det.
Någon som vet om det blev sant eller om det bara var önskeskvaller??

:hej

Min är jacka är svart/grå, men en kille hade en röd/blå mc jacka kanske honom du såg?

Denna importerades i fredags eller lördags så den är rätt färsk! (den på bilden var det faktikst)...

Ja det var nog han andra jag såg då :D
var du också på streetracet eller var du där vid Mcdonalds

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back